Skocz do zawartości
Forum

Jak odczytać sygnały tajemniczej dziewczyny?


Gość Pawel_Ostroleka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pawel_Ostroleka

Witajcie, od pewnego czasu męczy mnie pewna sytuacja. Nie chciałbym zanudzać długimi historiami, więc postaram się to streścić. Mam 24 lata, mieszkam w średniej miejscowości, studiuję zaocznie, pracuję w firmie mamy. Jestem raczej spokojną osobą, nie lubię tłumów, dyskotek. Nie mam nałogów a alkohol piję tylko okazyjnie, nie jestem wysportowanym macho i szanuję kobiety. Uwielbiam podróże, samotne, bądź z zaufanymi osobami. Potrafię być szczery do bólu i wypomnieć komuś chamstwo. Ale sam też lubię, gdy ktoś mówi mi wszystko wprost. Bardzo cenię sobie szczerość. W związku do tej pory byłem tylko raz. Niestety wszystko się rozpadło. Teraz bardzo brakuje mi bratniej duszy. Nie mam zbyt wielu znajomych. Nie wiem, czy taki, ktoś jak ja w dzisiejszych czasach może się komuś podobać?