Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Lek. Piotr Raganowski

Najczęstsze pytania dotyczące tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ZuzkaaaaAaaa

Witam, od 4 miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne 24+4
krwawienie z odstawienia zazwyczaj zaczynało się przy 3 tabletce placebo i kończyło przy pierwszej aktywnej, natomiast w tym miesiącu biorę już 3 aktywną, a krwawienie nadal trwa, czy to może być jakiś niepokojący objaw ? Czy może to obniżyć skuteczność antykoncepcji ? Wizytę u ginekologa mam dopiero za 2 tygodnie, dlatego liczę na jakąkolwiek pomoc : )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sha Sha

nie powinno obnizyć skutecznosć ale na pewno nie jest to do końca normalne. Może spóbuj przyspieszyć tą wizytę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jadom

cześć. Właśnie kończę pierwsze opakowanie tabletek antykoncepcyjnych. Biorę białe i nie pojawia mi się okres, ale przy różowych miałam plamienio-krwawienia. Czy to możliwe, że jestem w ciąży? Przecież krwawiłam przy różowych, ale przy białych nic mi się nie pojawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Elllena

przy pierwszym opakowaniu mogą pojawiać się palmienia. Jesli brałaś wszystkie tabletki regularnie to nie masz co się martwić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.
Ile potrzeba ok. czasu,żeby anty- yasmin działał na włosy?
Jestem w trakcie 2 opakowania i włosy lecą dalej garściami, nie widzę żadnej poprawy. Możliwe ,że one w ogóle nie działają czy za wcześnie zeby mówić o poprawie?
bede wdzieczna za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jasmi

z tego słyszałam to efekty powinno być widać po około 3 miesiącach. Ale tak naprawdę to u każdego jest inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej , słuchajcie mam mały problem :( . Zdecydowałam sie współżyc z moim chopakiem . Przydało by sie zebym miała tabletki antykoncepcyjne . Nie powiem tego mamie bo mnei wyrzuci z domu albo bedzie krzyczec :( . Czy moge isc sama do lekaza ? Mam 14 lat .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam21lat od 2lat biore tabletki w czwartek miałam zacząć nowe opakowanie po 7-dniowej przerwie niestety nie dostałam recepty dopiero dzisiaj wykupiłam tabletki czy jeśli wezmę dzisiaj pierwszą tabletkę będę zabezpieczona przed niechcianą ciąża?? i co z tymi czterema tabletkami z czw. pt. sb. ndz.??? mam je też wziąść czy zostawić??? proszę o pomoc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lawendowa

Skoro przedłużyłaś przerwę pomiędzy tabletkami, to nie będziesz w 100% chroniona. Jeśli weźmiesz teraz tabletki to przez tydzień powinnaś się dodatkowo zabezpieczać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, od 5 miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne, ostatnio mam dziwne objawy, natomiast od kilku dni mam dziwne plamienia są one ciemno brązowe i nawet sama krew i mam bóle brzucha i zaczeło to sie nastepnego dnia jak kochalam sie z chłopakiem dodam ze miesiączkę powinnam dostać za tydzień. co to możne oznaczać? czy tabletki są źle dobrane?
prosze o opowiedz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piernik 45
witam, od 5 miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne, ostatnio mam dziwne objawy, natomiast od kilku dni mam dziwne plamienia są one ciemno brązowe i nawet sama krew i mam bóle brzucha i zaczeło to sie nastepnego dnia jak kochalam sie z chłopakiem dodam ze miesiączkę powinnam dostać za tydzień. co to możne oznaczać? czy tabletki są źle dobrane?
prosze o opowiedz ;)

plamienia śródcykliczne moze? a bierzesz tabletki regularnie?


L'amore non ha un senso, L'amore non ha un nome
L'amore bagna gli occhi, L'amore riscalda il cuore
L'amore batte i denti, L'amore non ha ragione
L'amore esiste...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek002

Witam,. Zapomniałam o tabletce z 2 tygodnia (w czwartek o 22;00), następne brałam je regularnie, o tej pominiętej zorientowałam się dopiero w niedzielę (koło 13) i wtedy przyjęłam 2 tabletki (zapomnianą i tą którą powinnam). Dostałam plamień, zapewne przez obniżeniem poziomu hormonów spowodowane pominięciem tabletki. Teraz nie wiem: czy antykoncepcja jest obniżona, mimo iż w ulotce jest napisane: pominięcie tabletki z drugiego tygodnia o ponad 12 h: należy przyjąć tabletkę tak szybko jak to możliwe, nawet jeżeli oznacza to przyjęcie dwóch tabletek jednocześnie. Antykoncepcja jest zachowana, nie należy stosować dodatkowych metod antykoncepcyjnych. Wiem, że w ulotce jak byk napisane jest, że nie, ale martwią mnie te plamienia. Dzień przed zapomnianą tabletką i dzień po kochałam się z moim mężczyzną. Byłam u lekarza ginekologa, zalecił stosować się do ulotki, przepisał tabletki na zahamowanie krwawienia i na moje pytanie powiedział jedynie: "ryzyko ciąży jest nawet przy prawidłowym stosowaniu". I teraz nie wiem, czy mam się teraz tym przejmować i robić test, czy wyluzować. Proszę o porady :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aga27ona

Witam. 5 sierpnia w pierwszy dzien kiedy zaczełam plamic bo uznałam to za poczatek okresu zazyłam pierwsza tabletke anty microgynon 21 ktore zazywam regularnie o tej samej porze ,pierwszy stosunek odbył sie gdy byłam po czternastej tabletce 19 sierpnia, moje pytanie brzmi czy juz wtedy byłam w pełni zabezpieczona ? obecnie jestem w połowie drugiego opakowania i po pierwszym opakowaniu nie zrobiłam przerwy, mam jednak pewne obawy czy zajscie wciaze mogło byc mozliwe. jakos dziwnie sie czuje mam powiekszony twardy brzuch czasem mam mdłosci czy to wina tabletek? czy mozliwe abym zaszla w ciaze.Bardzo proszę o odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lawendowa

nie nie zajdziesz w ciążę. Dobrze przyjełas pierwszą tabletkę więc nie masz co się obawiać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wiola_wiola

Witam. Biorę tabletki anty od kilku miesięcy o godz. 18. Ostatnia tabletkę z blistra powinnam wziąc w sobotę, jednak o niej zapomniałam i wzięłam ją o 7.30 w niedzielę (chociaż moglam uznać ten dzień jako pierwszy dzien przerwy). Moje pytanie brzmi, czy jestem tak samo chroniona i czy mogę przyjąć tabletkę z nowego opakowania np dwa dni wczesniej, czyli w piątek i czy wtedy bede rownie dobrze chroniona??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sylwia_19

Biorę tabletki antykoncepcyjne. Czy picie alkoholu bądź też przyjmowanie tabletek przeciwbólowych typu Ibuprom max, apap ma wpływ na obniżenie skuteczności tabletek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rosia

Witam. Mam 17 lat, od miesiąca biorę taletki antykoncepcyjne. Wczoraj dostałam okresu, niestety jest on bardzo skąpy, prawie plamienie... Czy to normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam biore tabletki anty od 2 lat(Naraya) niestety dzis przy przyjmowaniu tabletki zauwazylam ze wczoraj nie wzielam;/(pierwszy raz mi sie to zdrzylo)była to 12 tabletka czyli drugi tydzien. Wg ulotki powinnam zazycz ta pominieta i dzisiejsza razem(tak tez zrobilam) i że to drugi tydzien to antykoncepcja jest zachowana. Jednak w srode do konca kochalam sie z chlopakiem i to mnie martwi. Myslicie ze ufac ulotce i że naprawde wszystko ok czy jechac po tabletke "awaryjna po" Czy ktoras z Was tak miala? Prosze o pomoc:*

W ulotce dokladnie tak jest napisane: Jeżeli zapomniałaś o pigułce w drugim tygodniu, zażyj zapomnianą tabletkę, nawet jeśli oznacza to przyjęcie dwu naraz. Kolejne przyjmuj o zwykłej porze. Nie ma potrzeby stosowania dodatkowych metod antykoncepcji – skuteczność pigułki jest zachowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość słoneczko.20

Hej :) Właśnie będę brać drugie opakowanie tabletek anty. Miałam 7 dniową przerwę, dziś jest 8 dzień w którym przyjmę pierwszą tabletkę z 2 opakowania. Moje pytanie czy będzie tak jak przy pierwszym opakowaniu, że od razu pierwsza tabletka mnie zabezpieczy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...