Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Lek. Piotr Raganowski

Najczęstsze pytania dotyczące tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość MoniaOs

skoro na ulottce tak jest napisane, a ty zrobilas tak jak powinnas czyli przyjelas dwie tabletki, to nie ma powodu do obaw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Monnn

Od tygodnia biorę tabletki antykoncepcyjne, jednak z racji bolu nog zamierzam je odstawić. Uprawiałam seks 7 dnia brania tabletek (pełny), po czym następnego postanowiłam wziąć ostatną, 8 tabletkę. Czy istnieje ryzyko zapłodnienia, zwazywszy na żywotność plemników?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moniaaaaa

Czy jezeki doszlo dostosunku z wytryskiem ostatniego dnia tabletek(przed przerwa na okres) jest mozliwosc taka iz zajdzie sie nastepnego dnia w ciaze przez plemniki ktore trafily dzien wczesniej do pochwy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kamila54

Witam!
Tabletki przyjmuję o godzinie 21. Wczoraj również wzięłam o 21, a około 1 w nocy wymiotowałam i od razu wzięłam następną tabletkę z obawy, iż mogła się nie wchłonąć.
Minęły jednak 4 godziny więc jeżeli się wchłonęła, to czy przyjęcie dwóch tabletek jednego dnia jest niebezpieczne?
Z rana, o 9 wypróżniłam się, jednak nie była to biegunka, lecz raczej była w stanie stałym. Czy tabletka (ta druga) zdążyła się do tego czasu wchłonąć?
Jeszcze jedno, czy mogę teraz normalnie doprowadzić cykl do końca, przez 21 dni, czy powinnam go skrócić do 20?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Elllena

Jak raz weźmiesz podwójną dawkę to nic nie powinno się stać, co do tego czy tabletki się wchłoneły to pewnie tak ( na bank ta druga się wchłoneła).
Co do przesunięcia godziny to ja bym jej nie przesuwała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość malutka 11

Można przyjmować 2 tabletki jednego dnia (nie jest to niebezpieczne). Druga tabletka na pewno zdążyła się wchłonąć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Z konieczności przyjęłam tabletki antykoncepcyjne logest bez siedmiodniowej przerwy (2 opakowania pod rząd). Po 10 tabletce 2 blistra wystąpiło u mnie krwawienie, które utrzymuje się już 5 dzień. na początku było to lekkie plamienie, teraz obfitością przypomina normalny okres. czy wobec tego antykoncepcja jest zachowana? i czy teraz mogę zmienić (po skonczeniu blistra) logest na yasminelle (pamiętam, że mój organizm lepiej je tolerował) i czy mam robić normalną przerwę siedmiodniową po ukończeniu logestu i wtedy zacząc brać yasminelle? Uprzejmie proszę o odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Elllena

Tak to krwawienie jest możliwe, czasem tak bywa po połączeniu blistrów. Co do zmiany tabletek to ja bym zrobiła 7 dniową przerwę i bym wtedy zaczeła brać te nowe tabletki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lenuśka

Hej. Czy mogę popijać tabletki yasminella sokami? Np pomarańczowym, jabłkowym, kubusiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lebiotka

~lenuśka
Hej. Czy mogę popijać tabletki yasminella sokami? Np pomarańczowym, jabłkowym, kubusiem?

Ogólnie lepiej tabletki popijać czystą wodą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej czy zmieniając tabletki antykoncepcyjne Midiana na Vibin o takim samym składzie czyli 3 mg +0,03mg czy trzeba było je zażyć po 7 dniowej przerwie czy z pierwszym dniem krwawienia, bo ja zażyłam po 7 dniowej przerwie, ponieważ pani ginekolog nie poinformowała mnie jak mam je brać a potem za tydzień współżyłam ale dodatkowo zabezpieczaliśmy sie prezerwatywą tylko ze akurat wtedy nam się zsunęła i martwię sie czy tabletki te w ogóle działały ?? Bo boję się że mogę być w ciąży?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość olkiju

Hej co myślicie o tabletkach vixpo właśnie bede je brać i chciałam się dowiedzieć o waszych opiniach ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Daria to ja

pajacyk123
Hej czy zmieniając tabletki antykoncepcyjne Midiana na Vibin o takim samym składzie czyli 3 mg +0,03mg czy trzeba było je zażyć po 7 dniowej przerwie czy z pierwszym dniem krwawienia, bo ja zażyłam po 7 dniowej przerwie, ponieważ pani ginekolog nie poinformowała mnie jak mam je brać a potem za tydzień współżyłam ale dodatkowo zabezpieczaliśmy sie prezerwatywą tylko ze akurat wtedy nam się zsunęła i martwię sie czy tabletki te w ogóle działały ?? Bo boję się że mogę być w ciąży?

wszystko jest ok, zrobilas 7 dni przerwy i wzielas tabletki dalej, skald ten sam, dzialanie takie samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Zaczęłam zażywać tabletki antykoncepcyjne ale zaczęłam mieć bóle brzucha prawie jak przy miesiączce oraz brunatne krwawienia. Wizytę lekarską mam dopiero za miesiąc. Czy nadal stosować tabletki czy je odstawić? Czy takie plamienia oraz ból brzucha to coś normalnego przy rozpoczęciu zażywania tabletek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość .emm..em

Witam. Biorę już 3 opakowanie tabletek yasminelle. Od pewnego czasu boli mnie noga (ciężko mi stwierdzić co dokładnie, ale obstawiałabym żyły). Czy jest możliwe, że po takim czasie dopiero wystąpiły skutki uboczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kargulenka

Witam,
Własnie przyjechałam do domu na wszystkich świętych i zauważyłam, że nie wzięłam ze sobą tabletek Daylette. Zdarzyło mi się to pierwszy raz. Będę mogła je zażyć dopiero w niedzielę tak więc nie wezmę tabletki, ani jutro, ani w sobote, i dopiero w niedziele koło 19. Czy mam wziąć 3 tabletki na raz? Że ryzyko zajścia w ciąże jest duże to wiem i nawet o to nie pytam, ale nie wiem czy mogę przyjąć tyle tabletek na raz.
Z góry dziękuje za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie radzę. Zrób wcześniejszą przerwę, zalicząc do niej te dni w których nie wziełaś tabletek. Potem rozpocznij od nowa branie. A to opakowanie zachowaj ,, na wszleki wypadek"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kamila54

Witam! Wczoraj rano wypróżniłam się, konsystencja była rzadka i wystąpiła raz, bez bólów brzucha itp. Nastąpiło to godzinę po przyjęciu tabletki antykoncepcyjnej. Nie przyjęłam tabletki z zapasowego blistra, gdyż w ulotce jest mowa jedynie o ostrej biegunce, czyli takiej, przy której odwiedza się toaletę kilka razy w krótkim czasie i mogą wystąpić też boleści brzucha. U mnie nic takiego nie było,
jednakże chciałabym się dowiedzieć,czy postąpiłam dobrze, a jeżeli nie, to co powinnam zrobić.
Liczę na szybką odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...