Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Ginekologia

Znaleziono 10000 wyników

  1. Mam 50 lat. W związku z długotrwałymi miesiączkami, brudzeniami lekarz przepisał mi tabletki harmonet. Wcześniej je brałam, było ok. Teraz po rocznej przerwie z powodu jak wyżej zaczęłam ponownie, tyle, że od pierwszego dnia przyjęcia tabletki już 14 dzień krwawię. Co prawda krwawienie jest mniejsze niż na początku, czasami jest to brązowa wydzielina ale czy to jest w porządku. Czy powinnam przestać brać tabletki ? Mój lekarz na urlopie.
  2. Gość

    Seks a ciąża

    Seks uprawiałam półtora miesiąca temu, po ponad dwóch tygodniach od tego zdarzenie (17 dni) dostałam miesiączki, normalny obfity okres taki jak zazwyczaj. Nie miałabym teraz obaw gdyby nie to, że spodziewam się jutro kolejnej miesiączki (22 maja). Dzisiaj, dzień przed dostałam krwawienie niezbyt obfitego ponieważ krew jest wtedy, gdy się podcieram i na papierze zostaje sporo krwi (mam zdjęcia, gdyby były potrzebne), obawiam się, że może to być krwawienie implantacyjne, chociaż czytałam że występuje ono od 6-12 dni po zapłodnieniu, u mnie byłoby to 6 tygodni. Czy jest powód do obaw
  3. Witam od przyjmuje tabletki antykoncepcyjne elin. Ostatnio w internecie przeczytałam że tabletki antykoncepcyjne mogą nie działać o osób otyłych. Ja mam 164 cm wzrostu i waze około 95 kilo. Czy to prawda że u osób otyłych tabletki mogą słabiej działać? Dodam że tabletki przepisywał mi lekarz ginekolog
  4. Gość

    Seks a ciąża

    Witam w styczniu urodziłam córeczkęprzez cc. Dość długo krwawiła w pologu bo źle wyczyszczono mnie. Miałam łyzeczkowanir. 8 kwietnia dostałam okres dość obfity jak na mnie. I od tej pory cisza. Karmie pierscia i czasem mm. Zabezpieczam się z mężem prezerwatywami. Nie wiem czemu okres się spóźnia
  5. Czy Zioł.Kwiat Lawendy obniża skuteczność tabletek antykoncepcyjnych?
  6. Mam 18 lat i od tygodnia zażywam tabletki antykoncepcyjne. W drugim dniu ich stosowania zaczęły punktowo boleć mnie nogi. Z upływem dni ból zaczął ustępować i teraz jest to rzadsze, jednak ciągle co jakiś czas boli ale tylko jedna noga. Dodatkowo powiększyły mi się węzły chłonne pod jednym kolanem, a kiedyś widoczne żyły na rękach i nogach poznikały i teraz są ledwo widoczne. Czy może być to oznaka zakrzepicy żylnej? Powinnam zgłosić się z tym do ginekologa lub zakończyć stosowanie tabletek?
  7. Od 18 roku życia stosuję krążki antykoncepcyjne (najpierw polaring, potem nuvaring). Już od dłuższego czasu krwawienie z odstawienia występowało u mnie zawsze 3 dni po wyjęciu krążka (sobota), krwawienie to jest bardziej skąpe niż miesiączka, którą miałam przed stosowaniem antykoncepcji i wiem, że jest to normalne, jednak w tym miesiącu, chociaż zaczęłam krwawić również w sobotę, to krwawienie jest zdecydowanie bardziej skąpe, wręcz bardziej przypomina plamienie. Czy jest to powód do niepokoju? Dodam, że w tym miesiącu dokuczała mi bolesność piersi, przede wszystkim sutków...
  8. Przez rok przyjmowałam tabletki Vibin mini. Zrobiłam pół roku przerwy. Czy mogę z 1 dniem najbliższej miesiączki wrócić do ich brania? Czy będą tak samo skutecznie działały?
  9. Lekarz kazał mi zmienić tabletki antykoncepcyjne. W sobotę wzięłam ostatnią tabletkę, a w niedzielę wzięłam już nową, które ostatnio zostały mi przepisane. Bez żadnej przerwy. I teraz moje pytanie: czy jestem chroniona? Czy muszę stosować dodatkowe zabezpieczenie? I czy mam spodziewać się teraz krwawienia czy raczej się na to nie nastawiać i po prostu przyjdzie jak skończę opakowanie?
  10. Gość

    Seks a ciąża

    Witam, 30 kwietnia przed dniami płodnym doszło do stosunku bezzapezpieczenia. Dni płodne miały zacząć się od 1.05. 3.05 zażyła tabletkę ellaone. Przed miesiączka wykonałam testy ciążowe które były negatywne. Teraz miesiączka spóźnia się już 4dobe. W 3 dobie wystąpiło plamienie. Czy jest szansa, ze jestem w ciąży?
  11. Dzień dobry, może na wstępie od razu napiszę, że moje cykle miesiączkowe są bardzo nieregularne, czasami może to być 28 dni, a czasami 37 dni. 4 lutego zaczął się mój ostatni cykl, krwawienie trwało około 6 dni, 9 dnia cyklu uprawiałam seks podczas, którego zsunęła się prezerwatywa do wnętrza pochwy i zaraz została wyjęta, do ejakulacji było jeszcze daleko, ale od tego momentu zaczęłam się strasznie stresować, że jednak coś mogło pójść nie tak i doszło do zapłodnienia. Dzisiaj jest już 40 dzień cyklu, 35 dnia cyklu, czyli 26 dni po tej sytuacji zrobiłam test ciążowy, który był negatywny. Zastanawiam się czy może jednak jest jakaś szansa, że test wyszedł źle, czy może stres wszystko opóźnia?
  12. Gość

    Petting a ciąża

    Witam wraz z dziewczyna ocieralismy się nago podczas gdy nie miała okresu (oczywiście do wytrysku nie doszło w okolicy miejsca intymnego mojej dziewczyny) Czy jest szansa na to ze mogła zajść w ciąże? proszę o pomoc bardzo się stresuje.
  13. Czy mogę prosić o interpretacje.TSH 1,69 uIU/ML norma(0,270-4,200),FT3 2,78 pg/ml norma(2,00-4,40),FT4 0,96 ng/dl norma(0,93-1,70),anty-TPO 47,11 IU/ml norma(0,93-5,61) anty-TG <3 IU/ml norma(0,00-4,11).Z góry bardzo dziękuję.
  14. Witam od roku biore tabletki antykoncepcyjne elin. Jed AK mimo wszystko bardzo obawiam się ciąży dlatego podczas stosunku zabezpieczam się dodatkowo prezerwatywą jednak w tym miesiącu uprawialiśmy z chłopakiem petting gdzie sperma została przeniesiona do mojej pochwy. Od kilka dni mam mdlosci, kucie lewego jajnika, ból piersi. Czy to może być ciąża?
  15. Dzień dobry, mam 33 lata, od kilku lat stosuję Qlaira. Chciałabym opóźnić okres - czy jest to możliwe bez łączenia opakowań? Potrzebuję przesunąć go o ok 8-9 dni, a posiadam pigułki ze starego opakowania, które zostały mi gdy niedawno musiałam rozpocząć nagle nowe opakowanie. Czy mogę przyjąć 8 dodatkowych żółtych pigułek? Czy konieczne jest jednak złączenie całych opakowań? A jeśli tak to czy pomijam po prostu 4 ostatnie tabletki z opakowania?
  16. Gość

    Seks a ciąża

    Mam 19 lat ostatnio współżyłam z chłopakiem bez zabezpieczenia nie trysnął we mnie ani razu.wyglądało to tak ze były to po prostu z mniej więcej 3 włożenia były to prawdopodobnie dni nie płodne.stało się to 10 i 11 maja i 14 maja ,a 16 maja powinnam mieć okres i spoznia się już od 5 dni dodam ze bardzo się stresuje i mam lekkie problemy z stresem ,zwykle miesiączkowałam regularnie.odchodzę od zmysłów ze jestem w ciąży nie wiem co robić jest to prawdopodobne ?
  17. Od 10 miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne, okres wcześniej był normalny, tym razem w 7 dniowej przerwie w 2 dniu pojawiło się u mnie brązowe bardzo gęste plamienie, z każdym dniem jest coraz rzadsze i pojawiają się też w nim skrzepy Czy to normalny objaw?
  18. W 17 dniu cyklu (wtorek) pominęłam tabletkę Antivia dwuskładnikowa 21 7, wzięłam ją następnego dnia wraz z tabletka środową, w piątek dostałam okres który trwał 11 dni, cały czas kontynuowałam przyjmowanie tabletek wraz z placebo. 4 dni po zakończonym okresie uprawiałam seks bez zabezpieczenia, jakie jest prawdopodobieństwo ciąży?
  19. Witam , Mam pytanie odnośnie leczenia antydepresyjnego oraz antykoncepcyjnymi , otóż zażywam lek antydepresyjny Asertin 100 oraz antykoncepcję Vibin mini . Czy lek antydepresyjny obniża w tym przypadki działanie tabletek antykoncepcyjnych ?
  20. Przyjmuję tabletki antykoncepcyjne Vixpo (24 4) i chciałabym opóźnić krwawienie o jeden dzień, ale niekoniecznie chciałabym od razu przesuwać to krwawienie o 24 dni (przechodząc od razu do różowych tabletek z następnego opakowania i stosowania ich do końca). Czy mogę po różowych tabletkach wziąć jednątabletkę więcej z kolejnego blistra, a potem wrócić do tabletek białych z poprzedniego?
  21. Gość

    Brak miesiączki

    Witam serdecznie. Mam 39 lat spóźnia mi się okres prawie 3 tyg. Robiłam kilka testów w różnych odstępach wszystkie wyszły negatywnie. Kiedyś miałam zabieg była torbiel na jajnikach. Od października zeszłego roku miałam nieregularne miesiączki opuznily się i niektóre były regularne ostatnia była 28.01br pobolewa mnie prawy jajnik czasami jest taki ból jak by była kolka czasami skręcenie. Trochę boli podbrzusze czasami. Wizyta u lekarza za tydzień. Pomóżcie co to może być
  22. Witam, przez wiele lat zażywałam Yasmninelle, również z przyczyn zdrowych, gdyż po odstawieniu antykoncepcji wystąpił u mnie krwotok. Teraz zrobiłam błąd i ponownie je odstawiłam, ale chciałabym do nich wrócić. Tylko kiedy, bo narazie nie występuje u mnie miesiączka. Mam 48 lat, jeszcze miesiączkowałam przy antykoncepcji, choć wiem że zbliżamy się do menopauzy. Proszę o pomoc, gdyż lękam się obfitych okresów i samopoczucie się pogorszyło. Helena
  23. Czy sa jakies przeciwskazania w zastosowaniu ,,tabletki po” jesli stosuje regularnie krążki antykoncepcyjne ?
  24. Dzień dobry, Mam pytanie związane z poniższą sytuacją: od ponad 8 miesięcy przyjmuję antykoncepcję dosutną Daylette 24 4. Nigdy nie zapomniałam o tabletce. Jestem dziewicą i nie jestem aktywna seksulanie. Ostatnie krwawienie z odstawienia pojawiło się po przyjęciu 3 tabletki placebo i trwało 2,5 dnia. Potem pojawiła się biegunka, która trwała około 2 dni i automatycznie z jej pojawieniem, krwawienie ustało. Wykonałam test betahcg w 2 dniu krwawienia odstawiennego i wynik to <2 ml. Martwi mnie krótkie trwanie krwawienia z odstawienia oraz to, że towarzyszą mi bóle pleców jak przed okresem. Czy to może być infekcja? Czy powinnam udać się do ginekologa?
  25. Dzień dobry, Od ponad roku stosuję dwuskładnikowe tabletki antykoncepcyjne, przy tym opakowaniu pominęłam jedną z tabletek (w 2 lub 3 tygodniu), nie jestem pewna którą. Po zauważeniu, że nie zgadzają się dni na blistrze zażyłam 2 tabletki zamiast 1 (bardzo prawdopodobne że pominięta tabletka była z poprzedniego dnia, ale nie potrafię sobie przypomnieć). Czy przy kilku stosunkach w 2 tygodniu i nie zrobieniu przerwy tylko przejściu od razu do następnego blistra istnieje duże ryzyko zajścia w ciążę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...