Skocz do zawartości
Forum

Ona starsza, ja bezradny.


Gość Montelupi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.
Opiszę całą sytuację i bardzo prosiłbym o rady.
Jestem 20 letnim studentem. Obecnie mam wakacje. Wraz z moim najlepszym przyjacielem postanowiliśmy odremontować stary motocykl jego ojca, który od lat zalegał w garażu. Już od miesiąca pracujemy nad nim i z tego też powodu bardzo często bywam w domu mojego kumpla. Czasami nawet zostaje na noc.
Mój przyjaciel ma świetną mamę, ufff gdyby jeszcze była dobra i miła to pół biedy, ale jest obłędnie atrakcyjna. Mojego przyjaciela urodziła jak miała 16 lat, więc obecnie ma 36 lat. Wygląda może na 25, a ciało ma lepsze od niejednej osiemnastolatki. Z ojcem Rafała ( mój przyjaciel) rozstała się dwa lata temu. Żyje im się dostatnio, mają świetny dom z basenem i kupę kasy. Widać ojciec na wszystko im łoży, a jego mama ma ponoć jakiś swój biznes. Chyba zakochałem się w niej od pierwszego wejrzenia. Jest miła, potrafi doskonale gotować, super dba o dom i swojego syna i jest bardzo inteligentna, na stole w salonie piętrzą się stosy mądrych książek. Czasami widuję ją nad basenem z książką w ręku.
Ok, na tym koniec jeśli chodzi o wstęp.