Skocz do zawartości
Forum

Domowe obiady


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie głównie do kobiet, ale mężczyźni z talentem kucharskim są równiez mile widziani w tym wątku.

Chciałabym abyście się podzieliły ze mną przepisami na obiad. Nie mam czasu myslec nad obiadami a mimo wszystko jedzenie na mieście nie zawsze jest zdrowe czesto jem w pośpiechu i jem byle co. Chciałabym robić codziennie obiady. Tylko nie mam żadnych pomysłów. Może raz bym robiła zupe raz drugie danie? Poradźcie mi coś. Jak robicie w domu obiady, żeby były zdrowe? Podzielcie się przepisami chetnie je wypróbuje, bo jestem zielona w gotowaniu! Chciałabym aby ten obiad był zdrowy i nie wymagał zbyt dużej pracy, żeby ktoś taki jak ja, kto nie gotuje zbyt wiele, mógł sobie poradzić i żeby było oczywiście smaczne!
Pozdrawiam (:

http://www.ticker.7910.org/an1cMls0g411100MTAwNDcxNGx8MzU1NjZqbGF8aW4gbG92ZQ.gif

Odnośnik do komentarza

ja moze dzisiaj zrobie kalafiorowa jak znajde kalafiora :)
ja gotuje tak:
godzine gotuje miesko zazwyczaj duzy kawalek np wolowiny bo piesek tez musi miec obiad :P
po pol godzinie gotowanie dodaje troche soli troche pieprzu kostke rosolowa lisc laurowy i ziele angielski 2 bobki
po calej godzinie gotowania dodaje ziemniaki marchewke zielony groszek mrozony (nie konserwowy) i kalafior. goruje az beda miekkie mozna dodac troche smietany i gotowe :)

Odnośnik do komentarza