Skocz do zawartości
Forum

Instynkt macierzyński- jak się go pozbyć?


Gość rodzynkaa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rodzynkaa

Witam wszystkich

Pisze tutaj na tym forum z dość dziwnym może problemem, a jednak utrudnia mi on ostatnio życie i mój związek ;/

Dodam na początku, że mam 23 lata, jestem więc jeszcze młoda, właściwie studiuję. Pół roku temu weszłam w swój pierwszy w życiu związek z facetem w moim wieku. Bardzo długo z nikim nie byłam, ze względu na problemy psychiczne, nad którymi pracuję pod okiem terapeuty i psychiatry. Generalnie biorę leki, które bardzo pomagają mi opanować emocje, właściwie dzięki tym lekom mogłam pozowlić sobie na otwarcie serca dla faceta. Wcześniej nie chciałam z nikim być, bo byłam przekonana, że nie jestem zdolna do miłości. Teraz wszystko się odmieniło, jestem zakochana po uszy. I o ile miłość to przecież nie problem, o tyle pojawiła się w moim życiu kolejna decyzja, którą pewnie w przyszłości będę musiała podjąć, mianowicie dziecko. Tak jak wcześniej nie chciałam faceta, tak samo nie chciałam dziecka, to oczywiste, nie byłam pewna, czy dam radę je pokochać.
Mój facet generalnie w przyszłości planuje założenie rodziny, chciałby mieć dzieci, więc kiedy to uszłyszałam, logiczne było dla mnie, że jeśli chcę kontynuować ten związek to muszę sprawę dzieci poważnie przemyśleć.
No i myslałam nad tym codziennie, co nie było trudne, jako że pracuję w miejscu, gdzie kobiety w ciąży czy z dziećmi często bywają. Doszłam do wniosku, że dziecko mieć chcę. I o ile samo to w sobie nie jest żadnym problemem, o tyle już fakt, że takowe dziecko chcę urodzić teraz, zaraz już tak i to mnie martwi ;/ Nie umiem tego wytłumaczyć ale od pewnego czasu czuję, że... chciałabym być teraz matką, jest to niezwykle silne. Często łapię się nad swoim nieprzyjaznym stosunkiem do kobiet w ciąży albo młodych koleżanek, które już są matkami, z prostego powodu- zazdrości.