Skocz do zawartości
Forum

Studia


Gość autor23

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć
Jestem studentem Informatyki i mam problem ponieważ za żadne skarby nie moge zrozumieć logiki tzn te łatwe pierwsze tematy rozumiem ale później zaczyna sie dla mnie czarna magia. Nie wiem co robić, popadam w depresję przez to i zaczynam sie sam krytykować. Zalezy mi na skończeniu tych studiow wiec zapisalem sie na korepetycje, pewnie juz na nie za pozno jest bo zaraz sesja. Moze one coś dadzą. Musialem sie komus wygadac.

Odnośnik do komentarza

Logika to przedmiot sprawiający kłopoty wielu studentom, naprawdę. Nie martw się. Dobrze, że zapisałeś się na korepetycje to może Ci pomóc. W międzyczasie, jeśli komuś na Twoim roku logika nie sprawia problemu, możesz poprosić o jakieś wyjaśnienia pewnych zagadnień, które są dla Ciebie jak ,,czarna magia". powodzenia.

Odnośnik do komentarza

Ja też miałam na studiach logikę i przez to bardzo dużo stresu. I też w pewnym momencie musiałam zapisać się na korepetycje! Do sesji jeszcze trochę czasu, nie załamuj się. Pracuj systematycznie, a wszystko się ułoży. Pozdrawiam i życzę powodzenia! :)

Odnośnik do komentarza

~autor23
Szkoda, że w szkole średniej mało z tego było i nie było jak się nauczyć logicznego myślenia.

Skoro dostałeś się na tak trudne studia, to nie masz problemu z logicznym myśleniem, / matematyki nie zrozumiesz bez logicznego myślenia/ tego raczej nie da się nauczyć, to się ma chyba we krwi, teraz zetknąłeś się z logiką na wyższym poziomie, nie każdy umysł to ogarnie, korzystając z korepetycji dasz radę.

Szanuj zdanie innych...

Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że korepetycje pomogą.