Skocz do zawartości
Forum

Narzeczony chce podpisać intercyzę


Gość Surmi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Za pół roku wychodzę za mąż. Wszystko było by cukierkowo gdyby nie fakt,że mój przyszły mąż chce podpisach intercyzę. Uważa on, że lepiej aby każde z nas dysponowało i rozporządzało własnymi pieniędzmi. Ja uważam, że on mi nie ufa i zakłada, że nasz związek się rozpadnie i to jest jego zabezpieczenie. Nasze rodziny, z resztą tak jak i my żyją na podobnym poziomie, nie jesteśmy jakimiś krezusami. Ja pracuję jako stomatolog a mój narzeczony ma własną firmę budowlaną. Nie wiem po prostu nie rozumiem po co nam ta intercyza. To tak jakby mówił, że mi nie ufa. Jak sądzicie co ja mam z tym fantem zrobić?

Odnośnik do komentarza

Skoro masz dobra prace i nie ma opcji, żebys została na lodzie jak on Cię odetnie od swojej kasy to podpisz mu tę intercyzę. No ale prawda, niezbyt miłe żądanie, ale to przecież tylko kasa. Jesli go kochasz to się tym nie przejmuj. No chyba, że niepokoją Cie inne objawy tego, że może Ci nie ufa?? Sprawdza Cię? Kontroluje?

"My own business always bores me to death, I prefer other people's" - O. W.

Odnośnik do komentarza