Skocz do zawartości
Forum

Kołatanie serca i nerwica


Gość M...0

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem studentem od 3 miesięcy i od 2 tygodni miewam częste kołatania serca i zmiany rytmu serca w klatce piersiowej. Są krótkie, ale bardzo częste. Zdarzają się głównie w drodze na uczelnię, ale także podczas zajęć i w domu też. Do tej pory łykałem extraspasminę i tabletkę magnezu rano i wieczorem i było ok. Jednakże w ostatnim czasie łykam 2 tabletki magnezu rano i wieczorem, ale to nic nie daje. Zdarzają się pojedyncze dni kiedy nie mam kołatań i żadnych zmian w rytmie serca nie czuję, ale na 14 ostatnich dni, takie były tylko 3. Z tego powodu jestem wielkim kłębkiem nerwów. Kołatania miewam od podstawówki, ale nigdy żadne badania nie wykazały żadnych wad ani chorób. Do tej pory zdarzały się sporadycznie. Ostatnie pobranie krwi nic nie pokazało. Wszystko mam w normie. Ostatnio nie poszedłem przez to na zajęcia tylko do lekarza i z badania EKG wyszła tachykardia, puls 110. Jestem przerażony tym co się dzieje. Boję się wychodzić z domu z powodu lęków i obawą przed zmianami rytmu serca. Wizytę u psychiatry mam 20 grudnia, ale jeszcze całe 2 tygodnie zostały uczelni. Boję się jak to będzie na sesji za 1,5 miesiąca. Wszyscy mi mówią, żebym się uspokoił, ale to nie jest takie proste. Wolałbym już umrzeć niż dalej to przeżywać. Co mam robić gdy będę w miejscu publicznym a znów wystąpi kołatanie? Mam tracić zajęcia czy lepiej iść i wysiedzieć jakoś? Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Gość Tina 123

Czy byłeś u kardiologa.
Powinni Ci zrobić echo serca.
Jeżeli badania będą dobre to niestety jest to nerwica.
Nerwica potrafi zwalić z nóg ,myślisz że nie wiadomo jak jesteś chory a tu nic.Wyniki super.
Wiem coś o tym bo sama mam.
Może masz więcej stresu z nauką,egzaminami do tego jeszcze jakieś zmartwienia i organizm nie daje rady.
Spróbuj się wyciszyć.Wiem łatwo się mówi,sama walczę.
Ale pierwsze co to do lekarza ogólnego i kardiologa.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza