Skocz do zawartości
Forum

Jak się zachować, gdy koleżanka karmi piersią?


Gość gracjan22

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gracjan22

Jestem studentem 2 roku, z nami do grupy chodzi koleżanka, przychodzi na zajęcia z 10 miesięcznym maluszkiem, ponieważ jej mąz pracuje i nie ma komu dziecka zostawić. Mam pewien problem, jestem chłopakiem i czuję się niezręcznie, gdy podczas przerwy koleżanka wyjmuje pierś i karmi malucha, nie zakrywa się niczym, zupełnie się nie wstydzi, karmi podczas rozmów z koleżankami, siedzi ławkę za mną, mnie również się nie krępuje, ale ja zawsze niezręcznie się czuję. Czy w takiej sytuacji ja powinienem wyjść z sali na czas, gdy ona małego karmi? Przyznam, ze nie wiem, jak sie wtedy zachować, głupio mi nawet spojrzeć w jej stronę. Prócz mnie w grupie jest też 4 chłopaków i oni również czują się dziwnie i nie wiedzą, jak sie zachować. Niby to naturalne, ze mama karmi dziecko, ale jakoś tak czuję skrepowanie. Jak sie wtedy zachować, czy kulturalnie powinienem wtedy wyjść?

Odnośnik do komentarza

Cześć,
Wiesz co ja uważam, że słusznie czujesz się niezręcznie. Otóż szkoła to nie miejsce na niańczenie dzieci. Owszem - gdy matka karmi piersią w parku na ławce, albo gdy jest u kogoś w gościach - to jest to ok, bo przecież nie będzie się z tym chować. Ale żeby tak publicznie przy rówieśnikach ze szkoły machać cyckami? Ja tego nie popieram. Powinna się chociaż oddalić od innych, odwrócić. A więc, kochanie nic na to nie poradzisz, to ona odstawia wiochę, świadomie bądź nie.
Aczkolwiek to tylko moje zdanie - być może moja mama by dała Ci inną radę, bo jest ona starsza ode mnie i nieraz mnie ochrzaniała, że gadam głupoty :-)

Odnośnik do komentarza