Skocz do zawartości
Forum

Brak wiary w siebie i sukcesów w nauce


Gość maciejmielo1

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maciejmielo1

Jestem uczniem 2 klasy gimnazjum i jak to w szkole są testy i kartkówki i uczę się przed każdym, ale gdy dostaje slabe oceny to jest mi przykro i czuje się beznadziejny i nic nie warty bo są osoby które dostają dobre oceny ze wszystkich testów. Myślę też wtedy, ze nic mi się nie udaje i po co szedłem do takiej dobrej szkoły skoro nie utrzymuje poziomu (ale oceny mam średnie, sq gorsi i są lepsi) wiem, ze stać mnie na więcej, ale nie chce siedzieć cały czas nad książkami, al chce się skuteczniej uczyć i przestać nadmiernie przejmować ocenami chociaż nie wiem czy to nie jest normalne w moim wieku.

Odnośnik do komentarza

Gdy byłam w Twoim wieku też się przejmowałam każdą złą oceną, ba nawet jak dostałam 4 - to staralam się ją poprawić. Nie martw się , to oznaka że jesteś ambitny i wcale nie jesteś beznadziejny ;) Głowa do gory. Jedni się uczą lepiej drugi wychodzi to troszkę gorzej ale to nie znaczy że za chwile nie będzie odwrotnie że to Ty będziesz dostawał te lepsze oceny. Kiedyś pamietam w podstawówce , wiedziałam że jestem dobra z matematyki , uczylam się chodziłam na kółko matematyczne , brałam udział w olimpiadzie i na każdej klasówce dostawałam albo 2+ albo 2- masakra jakaś. Miałam jakiś dziwny stan. Nawet nauczycielka się martwiła i wiedziała że chyba za bardzo się denerwuję. Potem przeszło ;) A że czasem coś nie wyjdzie to nie znaczy że jesteś beznadziejny pamiętaj ;)

Odnośnik do komentarza