Skocz do zawartości
Forum

Nieśmiałość i problemy w nawiązywaniu kontaktów


Gość AAAleksandra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)
mam problem z nawiązywaniu kontaktów.
Wyjechałam 3 tygodnie temu do Niemiec na studia. Uczelnia niby najlepsza w kraju. Marzył mi się wyjazd. Chciałam poznać nowych fajnych ludzi, także z innych krajów,by poznać ich kulturę. Marzyło mi się uczyć na uczelni o bardzo wysokim poziomie, gdyż lubię się uczyć i zdobywać wiedzę. Uważałam ,że taki wyjazd będzie fajnym wyzwaniem,nauką, doświadczeniem. Niezmiernie się cieszyłam. Do czasu wyjazdu a dokładnie do czasu rozpoczęcia studiów nie miałam ŻADNYCH problemów w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, rozmawianiu, żartowaniu, chodzeniu na imprez. Byłam nawet uważana za odważna, rozśmieszającą i wesołą dziewczynę.
W mieście, gdzie obecnie studiuję mam kolegę,którego poznałam kilka lat temu na konkursie.
W Niemczech jeśli chodzi o studia organizują tydzień zabaw, poznawiania szkoły, miasta itp