Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość p...6

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość p...6

Witam. 2/3 miesiące temu zmieniłam tabletki z vibin mini na naraye. Pierwsza "miesiączka z odstawienia" po zmianie leku trwała 14 dni. Dziś sytuacja się powtarza. Co sie dzieje? Czy to jest normalne? Czy jeśli mam taki problem z miesiączka to czy lek chroni mnie w 100%? Przerwy robione są terminowo co opakowanie, tabletki brane są o stałej porze. Nie było zmian w diecie, stanie zdrowia, brak większego stresu. Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Amin

Ja miałam też ogromne problemy z tabletkami, antykoncepcję dla siebie znalazłam na stronie naturalnaplodnosc . pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...