Forum Psychologia

powrót nerwicy

~strumyk

~strumyk

Witam.od 8 lat lecze sie na nerwice z objawami lękowymi.bylam u różnych psychiatrów,przeszłam różne psychoterapie i bralam masę różnych leków.od 2 lat uczęszczam na psychoterapię długoterminową i zazywalam efevelon sr. Dwa miesiące temu za namową psychoterapeutki odstawilam zupełnie leki.czulam sie wolna,czułam sie super.juz myslalam ze najgorsze mam za sobą,gdy nagle wszystko wrocilo z podwojna sila.nie moge jesc,cala sie trzęsę,pocę,nogi jak z waty i ciągle plącz.nie moge nawet wyjść z domu.z dnia na dzień stalam się wrakiem człowieka.moze ktos mial podobnie i podpowie co mam robic?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~spinka34

~spinka34

A czego cię obawiasz przy swojej nerwicy? co powoduje Twój lęk?

mgr Kamila Krocz

mgr Kamila Krocz

Odpowiedź eksperta

strumyk, jeśli po odstawieniu leków objawy nerwicowe powróciły, powinnaś powiedzieć o tym swojemu lekarzowi psychiatrze i psychoterapeucie. Najpewniej trzeba będzie powrócić do farmakoterapii i przynajmniej czasowo łączyć psychoterapię z lekami. Pozdrawiam i życzę powodzenia!

100945 mgr-kamila-krocz Kobieta, 31 lat, Lublin