Forum Psychologia

Czy moja dziewczyna jest nimfomanką?

kenneth

kenneth

Przed 6 miesiacami poznalem przez internetowy portal spolecznosciowy, wspaniala, jak mi sie wydawalo kobiete. Pisalismy z soba godzinami, rozmawialismy przez telefon i skype.. Wydawalo sie, ze spotkalo sie dwoje ludzi, ktorzy od dawna sie szukali.. Podobni charakterami i z podobnym zyciowym doswiadczeniem. Trwalo to miesiac. Wtedy ustalilismy, ze odwiedzi mnie, tu gdzie mieszkam. Poza Polska. Kupilismy bilet i zaczelismy wspolnie liczyc dni, godziny a potem juz minuty do pierwszego spotkania. Bylem szczesliwy i z tego co do mnie pisala i mowila, wynikalo ze ona rowniez. Rzeczawistosc przeszla moje oczekiwania. Byla jeszcze piekniejsza niz na zdjeciach i ekranie. Spedzilismy wspaniale 2 tygodnie i zaplanowalismy jej przyjazd tu na stale. Wszystko bylo jak w bajce, ktora przerodzila sie w rzeczywistosc. Niestety, moja dociekliwosc i znajomosc informatyki odkryla inna prawde. W tym czasie kiedy zawarlismy internetowa znajomosc, nie tylko pisala z innymi mezczaznami, ale spotykala sie z nimi. Z wieloma. I to nie na przyslowiowa kawke, ale jednoznacznie na seks. Z prawie kazdym tylko raz. Mimo wszystko chcialem, zeby tu ze mna zamieszkala. Przyjechala i jest do tej pory.. Ale... Boje sie zeby sama wychodzila poza dom. wychodzi tylko ze mna. Nie ma dostepu do internetu. Rozmawialismy o wszystkim co sie wydarzylo i jedynym co ma do powiedzenia, jest stwierdzenie, ze spotykala sie z przygodnymi mezczyznami po to aby zredukowac swoj stress. Bez zadnych uczuc. Twierdzi ze mnie kocha. Ja ja rowniez, ale tak strasznie trudno jest mi uwierzyc w to, ze mowi prawde. Ciagle jest mysl, ze chciala po prostu polepszyc swoj materialny byt. Obciaza nas to ogromnie. Nie mam do niej zaufania i ciagle obawiam sie, ze i tu moze zaczac takie zycie jak prowadzila tam, w kraju.

I tu pytanie do czytajacych.. Co z tym fantem zrobic? Jak uwierzyc od nowa? Jak zaufac? Bo przeciez nie moge trzymac jej ciagle na smyczy.. Czy ktos zrobil podobne doswiadczenie i poradzil sobie z zaistniala sytuacja?

Pytania, do specjalistow w branzy ludzkich dusz:

Czy jest mozliwe, aby kobieta ktora byla przez 12 lat wierna zona i chyba rowniez dobra matka, porzucona przez meza dla mlodszej, bedaca pozniej w 3 monogamicznych, kilkuletnich zwiazkach, stala sie nagle w dojrzalym wieku nimfomanka?
Czy to odchylenie moze pojawic sie nagle po 40-stce?
Czy mozliwe jest, aby tak nagle jak sie pojawilo, zniknelo?
Czy mozliwe jest, aby zachowania, pokrywajace sie w 100% z symptomami nimfomanii, byly objawem czegos innego?

108856 kenneth Mężczyzna, 49 lat, Miami

Odpowiedzi znajdują się poniżej

franca

franca

Tylko skąd założenie, że się od nowa zabrudzą?
Ja bym nie utożsamiała egoizmu ze strachem przed odrzuceniem. Tym bardziej takiego przez duże E.

85177 franca Kobieta, 10 lat, Wrocław
franca

franca

~Elbii
Przepraszam, ze tak kilka postow jeden po drugim ode mnie

Bez przesady, przecież nie ma w tym nic złego.

85177 franca Kobieta, 10 lat, Wrocław
kenneth

kenneth

~uuuuuu
tak jak Ci radziłam ? Seksuolog?

Psycholog. Ale chyba seksuologia to czesc psychologii, czy nie?

108856 kenneth Mężczyzna, 49 lat, Miami
franca

franca

kenneth

Psycholog. Ale chyba seksuologia to czesc psychologii, czy nie?

To prawda.
Seksuolog jest psychologiem. Rodzajem psychologa, jesli można to tak określic.

85177 franca Kobieta, 10 lat, Wrocław
kenneth

kenneth

~Elbii
Przepraszam, ze tak kilka postow jeden po drugim ode mnie, ale jeszcze jedna wazna rzecz - jesli sie jedzie do mezczyzny, zeby skonczyc z przeszloscia i u jego boku zaczac nowe zycie, nie umawia sie w drodze do niego z jakims innym facetem na seks. To jest juz bezczelne. Czy do tego seksu w tym aucie doszlo czy nie, to kwestia drugorzedna, choc wg mnie nie bylo innej mozliwosci. Tak czy inaczej, wyraznie umowili sie na seks. Niech nikt mi nie mowi, ze ta kobieta chce zerwac ze starym wizerunkiem.

Do seksu w aucie nie doszlo, do spotkania na lotnisku rowniez nie. Wykrylem ta znajomosc na 2 dni przed jej wyjazdem do Polski. Odmowila przed startem stad, twierdzac ze i tak chciala to zrobic..
Ale sms potwierdzajacy to spotkanie wyslala na kilka dni przed powrotem.. Wiec w co tu wierzyc?

Wydaje mi sie, ze teraz definitywnie chce zerwac z przeszloscia. Ale tu ciagle zadaje sobie pytanie: bo zrozumiala, ze to co robila bylo zle, czy tylko dlatego zeby nie stracic tego co teraz jest?

108856 kenneth Mężczyzna, 49 lat, Miami
~Elbii

~Elbii

Nie wiem, co tu jest do nie rozumienia i nie utozsamiania.
Gdyby chciala zerwac z przeszloscia, nie umawiala by sie na seks z obcym facetem po drodze do Kena. I na dodatek nie wciskalaby mu kitu, ze bo chcialam miec wygodna jazde. Do wygodnej jazdy nie uzgadnia sie dlugosci czlonka kierowcy. Zamawia sie taksowke albo jedzie srodkami transportu publicznego - w moich kregach tak to sie zalatwia. Mysle, ze w Waszych kregach tak samo, wiec po co sie przekomarzac...
A celowe ukrywanie prawdy jest ewidentnym egoizmem (to juz nawet dwa E ;), bo ma na celu oklamanie kogos po to, by byc z nim razem. Zatajenie prawdy, czyli przedstawienie czegos w innym swietle to odmiana klamstwa. Przedstawia w falszywym swietle, korzystnym dla siebie - to jest egoizm.

~uuuuuu

~uuuuuu

Ken seksuolog to to taki lekarz - psycholog :-) Wypisuje recepty np na obnizenie popędu ale psycholodzy mają rózne specjalizacje.Może rzeczywiście lepiej zacząć od psychologa.

seksuolog- porady online za darmo .

Moze tam Ci trochę ktoś doraznie pomoże rozjasnic sprawę.Sprobuj.

~Elbii

~Elbii

kenneth
Wiec w co tu wierzyc?

Wydaje mi sie, ze teraz definitywnie chce zerwac z przeszloscia. Ale tu ciagle zadaje sobie pytanie: bo zrozumiala, ze to co robila bylo zle, czy tylko dlatego zeby nie stracic tego co teraz jest?


I wlasnie na tym polega caly problem, Ken. Nie wiadomo, w co jej wierzyc, bo wystarczajaco dlugo wodzila Cie za nos. Wg mnie to jej zrozumienie jest na sile. Dopiero, gdy ja przyparles do muru. Od poczatku serwowala Ci kit i lewe wymowki. Ze jestes zacofany itd. - milo sie wtedy czules? A ona kochajaca takie teksty puszcza? Powiem tak - mi to sie absolutnie nie dodaje.
Motyw ma bardzo duzy. Stracic dach nad glowa, dostep do kasy i wracac do pl, gdzie kupa dlugow, windykator na glowie... jakby nie bylo, trzeba isc pod most. A... no i jeszcze ten obrazony syn...

kenneth

kenneth

~uuuuuu
Ken seksuolog to to taki lekarz - psycholog :-) Wypisuje recepty np na obnizenie popędu ale psycholodzy mają rózne specjalizacje.Może rzeczywiście lepiej zacząć od psychologa.

seksuolog- porady online za darmo .

Moze tam Ci trochę ktoś doraznie pomoże rozjasnic sprawę.Sprobuj.

Dziewczyno.. Co w dzisiejszym swiecie jest za darmo? I tego wcale nie oczekuje. Nie chcialbym tylko byc skubany jak swiateczna ges:)

108856 kenneth Mężczyzna, 49 lat, Miami
franca

franca wpis edytowany

kenneth

Dziewczyno.. Co w dzisiejszym swiecie jest za darmo? I tego wcale nie oczekuje. Nie chcialbym tylko byc skubany jak swiateczna ges:)

:DDDDDDDDDDDD
Nie no, teraz to żeś soczyście( jednocześnie trafnie) powiedział. :)

85177 franca Kobieta, 10 lat, Wrocław
kenneth

kenneth

~Elbii

I wlasnie na tym polega caly problem, Ken. Nie wiadomo, w co jej wierzyc, bo wystarczajaco dlugo wodzila Cie za nos. Wg mnie to jej zrozumienie jest na sile. Dopiero, gdy ja przyparles do muru. Od poczatku serwowala Ci kit i lewe wymowki. Ze jestes zacofany itd. - milo sie wtedy czules? A ona kochajaca takie teksty puszcza? Powiem tak - mi to sie absolutnie nie dodaje.
Motyw ma bardzo duzy. Stracic dach nad glowa, dostep do kasy i wracac do pl, gdzie kupa dlugow, windykator na glowie... jakby nie bylo, trzeba isc pod most. A... no i jeszcze ten obrazony syn...

Wiem to wszystko i mimo to ja kocham. Taka dziwna miloscia pomieszana ze strachem i zalem..
Dlatego chce sprobowac wszystkiego co mozliwe, zeby wiedziec co jest czarne, a co biale..
Teraz jakos sie to wszystko pozacieralo..
Sadze, ze 90 % ludzi juz dawno podjeloby ostateczna decyzje, ale widocznie zaliczam sie do tych 10%:)

108856 kenneth Mężczyzna, 49 lat, Miami
~uuuuuu

~uuuuuu

kenneth
~uuuuuu
Ken seksuolog to to taki lekarz - psycholog :-) Wypisuje recepty np na obnizenie popędu ale psycholodzy mają rózne specjalizacje.Może rzeczywiście lepiej zacząć od psychologa.

seksuolog- porady online za darmo .

Moze tam Ci trochę ktoś doraznie pomoże rozjasnic sprawę.Sprobuj.

Dziewczyno.. Co w dzisiejszym swiecie jest za darmo? I tego wcale nie oczekuje. Nie chcialbym tylko byc skubany jak swiateczna ges:)

Haha ,dobre ,no nie mowie tutaj o terapii tylko o jednym czy dwoch pytaniach .Nie przesadzaj .....np zadajesz pytanie na " pytania do specjalisty " i tez Ci odpowiedzą i to za całkowita darmochę ;)

ka-wa

ka-wa

Właśnie,jest miłość "pomimo"i "za" i często ta "pomimo" okupiona cierpieniem,mówię tu ogólnie,
to wszystko zależy od danego człowieka,czasami nie rozumiemy postępowania innych ,którzy chcą tkwić w takim związku,ale każdy ma inne priorytety,

a my tu generalnie nie mówimy nic o miłości.

104146 ka-wa Kobieta, 61 lat, Toruń
~uuuuuu

~uuuuuu

Ken i to jest pocieszające i budujace ze chcesz coś zrobic zeby było lepiej i na ile sie da znależć wytłumaczenie na pewne rzeczy .Moze sie uda moze nie do konca ale życze powodzenia .:-)

~Elbii

~Elbii

kenneth
Dziewczyno.. Co w dzisiejszym swiecie jest za darmo?

Nasze odpowiedzi, rady, spostrzezenia. :)

kenneth
Nie chcialbym tylko byc skubany jak swiateczna ges:)

Na pewnym barze mlecznym jest napis My cie nie wydoimy.
Mysle, ze postanowienie o gesi bardzo sluszne, ale oby nie obowiazywalo tylko w thanksgiving, lecz przez caly czas.

kenneth

kenneth

~uuuuuu

seksuolog- porady online za darmo .

Moze tam Ci trochę ktoś doraznie pomoże rozjasnic sprawę.Sprobuj.

Dziewczyno.. Co w dzisiejszym swiecie jest za darmo? I tego wcale nie oczekuje. Nie chcialbym tylko byc skubany jak swiateczna ges:)[/quote]

Haha ,dobre ,no nie mowie tutaj o terapii tylko o jednym czy dwoch pytaniach .Nie przesadzaj .....np zadajesz pytanie na " pytania do specjalisty " i tez Ci odpowiedzą i to za całkowita darmochę ;)[/quote]

Ok:? Pomozesz mi sformulowac pytanie, na ktore mozna dac odpowidez w 2-3 zdaniach, taka aby rozwiala wszelkie watpliwosci?

108856 kenneth Mężczyzna, 49 lat, Miami
kenneth

kenneth

~Elbii
kenneth
Dziewczyno.. Co w dzisiejszym swiecie jest za darmo?

Nasze odpowiedzi, rady, spostrzezenia. :)

kenneth
Nie chcialbym tylko byc skubany jak swiateczna ges:)

Na pewnym barze mlecznym jest napis My cie nie wydoimy.
Mysle, ze postanowienie o gesi bardzo sluszne, ale oby nie obowiazywalo tylko w thanksgiving, lecz przez caly czas.

Za wszystkie rady i spostrzezenia jestem wdzieczny:)

A co do tej gesi? Przeciez juz kiedys napisalem tu, ze nie jestem idiota:).. Naprawde nie jestem..;)

108856 kenneth Mężczyzna, 49 lat, Miami
~Elbii

~Elbii

kenneth
Przeciez juz kiedys napisalem tu, ze nie jestem idiota:).. Naprawde nie jestem..;)

Wychodze z zalozenia, ze nie jestes idiota. To dla mnie oczywiste. Ale czlowiekiem zaslepionym miloscia, owszem.

kenneth

kenneth

~Elbii

Wychodze z zalozenia, ze nie jestes idiota. To dla mnie oczywiste. Ale czlowiekiem zaslepionym miloscia, owszem.

Tak troszke.. Czy to zle?
Milosc to takie piekne uczucie, chociaz czasem boli..;)

108856 kenneth Mężczyzna, 49 lat, Miami
~Elbii

~Elbii wpis edytowany

Milosc jak najbardziej. Zaslepienie nie jest jednak niczym dobrym, bo idealizujac, mozna sie mocno wkopac i zniszczyc sobie zycie.
Piszac troszke i milosc to piekne uczucie, chociaz czasem boli bagatelizujesz problem. :(