Skocz do zawartości
Forum

Uzależnienie od komputera


Gość uzależniona

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 23 lata. Studiuję zaocznie (weekendy co 2 tygodnie), nie pracuję.

Od poniedziałku do piątku siedzę przy komputerze 20 godzin na dobę, chodzę spać około 5-6 nad ranem.
Moje zdrowie fizyczne się sypie. Oczy mam przekrwione, kręgosłup boli jak nie wiem, ale i tak nie odchodzę od komputera.

Kiedy jestem na uczelni cały czas myślę o tym by zajęcia szybciej się skończyły bym mogła wrócić do domu i włączyć komputer (kiedy nie siedzę przy komputerze staję się bardzo nerwowa i nie mogę usiedzieć spokojnie).

W moim miasteczku nie ma leczenia uzależnień od komputera (są tylko leczenia uzależnień od używek). W stolicy coś tam jest, ale ja do stolicy mam półtorej godziny samochodem.

Tu nawet nie ma co kłamać; wiem, że potrzebna mi terapia. Nie wiem czy finansowo wyrobię.

Musiałabym znaleźć pracę, która nakazuje siedzenie przy komputerze. Samopoczucie w weekendy kiedy nie jestem przy komputerze jest tragiczne, nie chcę tego doświadczać 7 dni w tygodniu, nie jestem tak silna psychicznie.

Nie wiem już co mam robić.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza