Skocz do zawartości
Forum

Boję się pewnego klienta


Gość Przerażona 24

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Przerażona 24

Jestem tu pierwszy raz, i pierwszy raz znalazłam się w takiej sytuacji...liczę na jakąś radę z Waszej strony...

Mianowicie, od kilku miesięcy pracuję jako barmanka w dobrze znanej i lubianej pizzeri w moim mieście, nic nigdy nad zwyczajnego się nie działo, mili klienci dobra atmosfera, no ogólnie praca jaką zawsze lubiłam i chciałam wykonywać, z chęcią i uśmiechem na ustach szłam do pracy...ale od jakiegos czasu boje sie tam przychodzić....od dwóch tygodni prześladuje mnie chlopak który tam przychodzi...stoi wieczorem pod oknem, obserwuje mnie, pali papierosy i myśli ze jeśli ma kaptur na głowie to go nie rozpoznam, dzwoni do mnie do pracy na służbowy telefon, bo prywatnego nie jest w stanie dostać...juz nie jednokrotnie idiotycznymi sposobami chciał to zrobic ale nikt w mojej pracy nie jest na tyle głupi żeby rozdawac mój numer....podstawia osoby które nie wzbudzaja podejrzeń, a to jakiegos malego chlopczyka a to znajomą...(zreszta dluga historia) tak czy owak mojego numeru nie ma na szczeście, przychodzi zamawia coś i patrzy na mnie takim wzrokiem....że mam wrażenie ze jestem na wylot przewiercona tymi jego oczyma...zostawia napiwki których ja nie chce przyjmowac bo to napiwki w wysokości mojej dniówki! nigdy nie zaczyna rozmowy ze mna, patrzy tylko jak jakis świr! to mnie przeraża w nim najbardziej...kolezanka z pracy juz kilka razy mowiła mi zebym uważała jak w nocy zamykam pizzerie bo gdy ona wychodzi troche wczesniej niz ja widzi go jak sie kręci w pobliżu...zaczynam popadac w paranoje jak robi sie ciemno boje sie patrzec w okno bo on tam stoi! jest dziwny....a co najlepsze ja mam męża i nosze cały czas obrączke na palcu wiec on na pewno ja zauważył, normalny facet daje sobie spokoj widząc że kobieta jest zajęta...nie wiem co o tym mysleć...mówiłam o tym mężowi, jest na mnie wściekły i powtarza cały czas "a mówiłem Ci że nie chciałem żebys p