Skocz do zawartości
Forum

Czy jestem nic nie warta?


Gość Wercia

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, piszę tu, ponieważ szukam wsparcia. Od samego początku mojego życia czuję się mało wartościową osobą, brzydką, głupią. Mam mało płatną pracę, nie mam doświadczenia zawodowego, w dodatku odeszłam od chłopaka, który dodawał mi motywacji, siły i chęci do życia. A teraz przez swój błąd zostałam z niczym, sama w czterech ścianach. Nic mi się w życiu nie układa. Czuję się do niczego i nie chce mi się żyć. Kilka razy miałam myśli samobójcze, zwłaszcza teraz kiedy zostałam sama przez to, że za późno doceniłam wartościowego i wspaniałego chłopaka z którym byłam szczęśliwa. Odeszłam od niego, bo coś mi w nim przeszkadzało, coś co nie dało i nie da się zmienić. I na własne życzenie go straciłam. Nawet mam kiepską pracę, nie mam znajomych i przyjaciół, jestem sama jak palec. Płakać mi się chce, bo czuję, że mam zmarnowane życie mając 27 lat. Nie chce mi się żyć...

Odnośnik do komentarza

Nie przejmuj się korzystaj z życia po prostu nawet w wykształceniem jakie masz tak na prawdę to nie istotne musisz pozytywnie podchodzić do życia a każda osoba jest wartościowa tylko trzeba lubić prace i to co się robi  bo mądry pracodawca doceni pracę i staranie, a co do związków nie doradzę .3maj się

Odnośnik do komentarza
Gość Loraine
2 godziny temu, Gość Wercia napisał:

Od samego początku mojego życia czuję się mało wartościową osobą, brzydką, głupią. Mam mało płatną pracę, nie mam doświadczenia zawodowego, w dodatku odeszłam od chłopaka, który dodawał mi motywacji, siły i chęci do życia.

Tutaj się pytasz o swoją wartość, a sama napisałaś że czujesz się mało wartościowa, brzydka i głupia. Jeżeli ty siebie za taką bierzesz, ta o sobie myślisz i mówisz to inne osoby też  cię tak odbierają.
 

2 godziny temu, Gość Wercia napisał: