Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Zazdroszczę kobietom w ciąży i matkom


Gość loverka

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w tytule. Mam 23 lata i większość moich koleżanek z gimnazjum i połowa koleżanek z liceum posiada już dziecko. Ja dopiero rok temu zaczęłam życie miłosne, wcześniej nawet faceta nie miałam. Pierwszy, z którym byłam pół roku temu zostawił mnie, gdy mu powiedziałam, że pochodzę z rodziny,w której ojciec był uzależniony od alkoholu (tamten facet z którym byłam nie pił wcale ale co ciekawe, ja również nie piję). Związek z nim generalnie wyglądał specyficznie więc jakoś się tym specjalnie nie przejęłam, szybko mi minęło uczucie do niego. Później weszłam w związek z moim obecnym partnerem, którego znałam równolegle z moim byłym. Obecny partner przeprowadził się z Katowic do Poznania do mnie i po jakimś czasie spiknęliśmy się. Znamy się ponad pół roku ale w związku jesteśmy od 2 miesięcy. On pracuje, ja również pracuję i studiuję. Razem mieszkamy w moim akademiku, będziemy myśleć nad mieszkaniem.