Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Agresywny mąż, sypiące się małżeństwo. Powiedzieć mamie?


Gość harleyyquinn

Rekomendowane odpowiedzi

Gość harleyyquinn

Mam 24 lata, w listopadzie skończę 25. Już od dawna nie mieszkam z rodzicami, za mąż wyszłam w wieku 20 lat (wtedy byłam przeszczesliwa, wydawało mi się, że nasz związek jest najlepszy, udany), pracuję jako higienistka stomatologiczna. I w sumie do niedawna było całkiem dobrze, nie żałowałam decyzji o tak wczesnym małżeństwie. Do czasu. Tak około 3 miesiące temu razem z mężem byłam u znajomych na imprezie. Było dobrze, dobrze się bawilismy, był alkohol, ja nie piłam, bo wiedziałam, że mąż cos wypije i ja będę musiała prowadzić auto. W trakcie nic się nie wydarzyło, ale w domu mężowi odbiło; wrzeszczał na mnie, rozwalił swoją komórkę, wydzierał się, że rozniesie nasze mieszkanie (używał bardziej wulgarnych słów, ale to nie istotne, chodzi o sam fakt). Dwa razy uderzył mnie wtedy w twarz i popchnął. Na drugi dzień przepraszał, przysięgał, że więcej tego nie zrobi, że odwaliło mu, bo źle się poczuł itp. Może to było naiwne, ale uwierzyłam. Może nie uwierzyłabym, ale nigdy się tak po alkoholu nie zachowywał. Ok, raz czy dwa czepiał się, zaczynał jakieg głupie gadki, ale nigdy nie było wrzasków, rozwalania przedmiotów, a już tym bardziej przemocy fizycznej. Było dobrze, uspokoiło się. Nie długo, bo po może trzech tygodniach zrobił mi mega awanturę, jak tylko wróciłam z pracy. Dlaczego tak późno, co robiłam, gdzie się szlajałam (!). Nie docierało do niego, że musiałam dużej zostać, bo na fotelu stomatologicznym wylądował bardziej problematyczny pacjent. Nic, mogłam mówić i jak grochem o sciane. Wtedy też mnie uderzył. Na tyle mocno, że rozwalił mi nos. Nie, nie powiedziałam o tym nikomu. Nie chce mówić, co było później, bo musiałabym napisać esej, a chce w miarę krótko opisac, co się dzieje. Tym razem było bez przeprosin. I... jest coraz gorzej. Coraz częsciej odzywa się do mnie wulgarnie, ja