Skocz do zawartości
Forum

Słyszenie dziwnych głosów i ciągły strach


Gość Izuniaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam prawie 20 lat i od pewnego czasu zmagam się z pewnym nienormalnym problemem. Tak wgl to jestem studentką, studiuje medycyne i wgl. Mieszkam z chłopakiem bo razem wynajmuje mieszkanie na razie tymczasowe. Mojego chłopaka często nie ma w domu i zostaje sama. Najgorzej jest w nocy. Słyszę dziwne głosy wokół sb tak jakby ktoś był u mnie w domu. Wgl jestem wrażliwa strasznie na jaki kolwiek odgłos na jaki kolwiek szept...Boję się i nie mogę spać przez co jestem niewyspana nieprzytomna na zajęciach. Nie mogę tego znieść. Jak idę w nocy gdzieś sama to tak samo jest wszystko. Ciało drży mi tak bardzo że inni to widzą, jestem blada na twarzy...To jest chyba nienormalne czy jestem chora na coś? :( Pomocy bo nie wiem co się stało ze mną ! :( Z góry dziękuje za pomoc:*

Odnośnik do komentarza
Gość spinka34

Albo to efekt długotrwałego stresu i układ nerwowy tak reaguje. u mnie objawiało się podobnie, tyle że ja nie słyszałam głosów tylko byłam wrażliwa na każde puknięcie w nocy, od razu stawałam na równe nogi. Gdy puknęło coś w kaloryferze od razu miałam wrażenie, że ktoś uderza o niego...Przybliż , jakie głosy słyszysz-czy masz wrażenie , że ktoś szepcze gdy jesteś sama? Przepraszam, że zapytam ale czy nie miałaś wcześniej styczości z narkotykami? Bo znam osoby, które po długotrwałym paleniu marihuany miały takie skutki uboczne.

Odnośnik do komentarza