Skocz do zawartości
Forum

Nie odczuwam uczuć i emocji


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 21 lat i jestem studentką 3 roku. Sama nie umiem sobie poradzić z nawracającym myślami wiec pomysł łam ze czas napisać na tym forum, może to cos da. Chodzi o to ze od pewnego czasu nie odczuwam emocji. Bardzo często pojawia się to przy silnym stresie np. związanym z sesja. Gdyby tylko o to chodziło to sama dałabym sobie rade, ale niestety tak nie jest. Wracają tez wspomnienia z przeszłości, z którymi nie mogę sobie poradzić. Mianowicie w wieku 15 lat padłam ofiara gwałtu. Pozbierałam się po tym jakoś, bardzo pomógł mi wtedy mój przyjaciel który później został moim chłopakiem, byliśmy ze sobą 4 lata raz było gorzej raz lepiej, czułam się przy nim dobrze ale chyba nie do końca potrafiłam stwierdzić czy go kocham, po pewnym czasie spotykaliśmy się tylko po to Żeby ze sobą pogadam przytulic się w pewnym sensie rutyna która gdzieś nas zjadła, siedzieliśmy razem tylko dlatego żeby spędzić ze sobą czas, trochę tak na przymus, ale chyba i jedno i drugie chciało spróbować czegoś innego. Później okazało się ze chłopak mnie zdradził, zostawił mnie jak to sam stwierdził „dla mojego dobra”. Bardzo to przeżyłam i przez rok czasu nie myślałam o żadnym chłopaku nic mnie nie interesowało liczyła się tylko nauka, bo tylko to sprawiało mi przyjemność, ucząc się i spędzając czas przy robieniu jakiś prac zaliczeniowych czułam się spełniona i pewna siebie. Nigdy nie lubiłam imprez, męczyło mnie przebywaniu w tłumie. Nawet rozmowa z dziewczynami o ciuchach i chłopakach mnie nie cieszyła. Wolałam siedzieć w domu przed komputerem i oglądać sobie filmy, niż wychodzić na dwór bo nie widziałam w tym sensu, nudziło mnie przebywanie z nimi, siedziałam bo musiałam . Jakiś czas temu zaczęłam się interesować moim kolegą ze studiów, kiedy był na wydziale przyglądałam się co robi, cieszyła mnie każda rozmowa z nim, nawet to ze wracaliśmy razem na przystanek i machaliśmy sobie z tramwaju. Okazało się ze on te