Skocz do zawartości
Forum

Kolega znęcający się nad zwierzętami


Rekomendowane odpowiedzi

W skrócie: znam chłopaka, który niedawno skończył 24 lata. W dzieciństwie miał epizody ze znęcaniem się nad zwierzętami, do teraz ma skrzywienie pod tym względem, nie lubi zwierząt, nie ma empatii, podobno do teraz potrafi coś zrobić jakiemuś zwierzęciu (to są jego słowa). Dla mnie to okrucieństwo: z wykształcenia jestem weterynarzem, i już niejednokrotnie na własne oczy widziałam, co ludzie potrafią zrobić zwierzętom, i do jakiego stanu je doprowadzić. Jednak mniejsza z tym. Ten chłopak sam stwierdził ostatnio, że boi się, że w końcu coś zrobi jakiemuś człowiekowi, bo coraz trudniej mu nad sobą zapanować. W ogóle jest to dziwny człowiek. Bardzo wycofany, nie ma dobrego kontaktu z ludźmi, nigdy go nie miał. Znam go od wielu lat, więc dużo rzeczy, niekoniecznie normalnych, udało mi się u niego zaobserwować. Tylko że co zrobić z takim człowiekiem? Co zrobić z osobą, która mówi tak, a nie inaczej (że boi się, że w końcu przeniesie agresję na ludzi)? Wizyta u psychologa?
Nie chodzi o to, ze uważam z góry, że chłopak to przyszły seryjny morderca , ale chyba jednak takie zachowanie nie jest do końca normalne

Odnośnik do komentarza

Tańcząca wariatka
wiesz mi zawsze mama powtarzała że jeśli chcesz poznać człowieka zobacz jak traktuje zwierzęta.

Dokładnie. I dziwne, że tak zupełnie otwarcie mówi o tym, że w taki sposób traktuje zwierzęta. Jeśli to prawda, i jeśli informacje podawane przez niego były dostatecznie szczegółowe, to ktoś już dawno powinien był coś z tym zrobić. Np zgłosić na policję i/lub do TOP.
Dopóki cierpią na tym "tylko" zwierzęta, to wszystko jest ok?!

Odnośnik do komentarza

Nie, nie jest ok. Normalnych ludzi nie kręci katowanie zwierząt.