Skocz do zawartości
Forum

Mam 17 lat, jestem w ciąży. Czy dam rade?


Gość Milkazoreo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Milkazoreo

Muszę się wygadać. Jest mi kiepsko w ostatnim czasie.
Mam 17 lat, jestem w ciąży. Rodzice zapewniają, ze na pewno mi pomogą, chłopak tez się stara. Jestem pod opieka lekarza, bo mam nadciśnienie. Na poczatku nie było zle, ucieszyłam się, ze są obok mnie rodzice, bo jednak wsparcie mi się przyda, ale teraz nastrój leci na łeb na szyje. Mam jakiej opory, wstydzę się tego coraz bardziej widocznego brzucha. Staram się ubierać typowe wory, jak najluźniejsze swetry czy bluzki, żeby tylko jak najmniej ludzi widziało rosnący balon. Ale logiczne, ze na dłuższy czas to nie pomoże, w końcu będzie widac. Pilnuje się z jedzeniem, boje się przytycia czy tego, ze zrobią mi się jakieś mega rozstępy. Nie jeden żadnych słodyczy, żadnych syfow w stylu fastfood, żadnych sosów czy klusek. Dzięki temu jako tako trzymam wagę, za to zdarza się, ze chodze głodna. Przez nadciśnienie dokuczają mi tez bole głowy, a to na samopoczucie nie pomaga. Mam tez inne zmartwienia; co dalej? Jak pogodzić szkole z niemowlakiem? Jak w ogóle ogarne wychowywanie dziecka? Czy dam rada nauczyć dziecko tego wszystkiego, co wazne? A jak spieprze wszystko, nie dam rady z dzieckiem? Boje się coraz bardziej

Prosiłabym o to, żeby nie jeździć po mnie z góry na dol: wiem, ze jestem młoda, nie to nie wiek na ciaze, ale wyszło jak wyszło, a czasu nie dam rady cofnac

Odnośnik do komentarza