Skocz do zawartości
Forum

Załamanie


Gość JanuszMalzenstwa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość JanuszMalzenstwa

Jestem załamana, ciągle płacze wystarczy, że z ust mojego syna padnie jedno pytanie 'Tata przyjedzie?' i już jestem w rozsypce. Jestem w trakcie rozwodu, mąż wielokrotnie mnie zdradzał, 3 miesiące temu wyjechał gdzieś i nie kontaktuje się z synem w żaden sposób. A syn strasznie za nim tęskni, był dla niego wspaniały ponieważ zabierał go na place zabaw, do swojej rodziny gdzie też są małe dzieci i mój mały nie może zapomnieć tych miłych dla niego chwil. Ciągle się o niego pyta, w nocy nawet czasem się budzi.. A co ja mam mu mówić? Co ja mam robić? Jak nie mam na to w ogóle wpływu, że tak naprawdę ojciec ma go w dupie... Przecież mu tak nie powiem, nie zepsuje mu obrazu taty, nie wiem co mam robić .. Czy ma może ktoś takie doświadczenia za sobą?

Odnośnik do komentarza

Ja nie mam takiego doświadczenia ,ale wyobrażam sobie co czujesz Ty i Twoje dziecko,
niestety musisz przejść przez to piekło rozwodu,nadzieja w tym ,że czas goi rany...

Nie wiem ile dziecko ma lat ,ale ja bym mu powiedziała,że musi pomału przyzwyczajać się do braku taty,co do szczegółów powinnaś podpytać psychologa dziecięcego ,jak najlepiej dziecku tłumaczyć taką sytuację,

o ojcu nie będę się wypowiadała ,bo szkoda słów...,w mojej głowie się nie mieści robienie takiej krzywdy dziecku.

Sama też korzystaj z pomocy psychologa,jak widzisz ,że sobie nie radzisz.

Szanuj zdanie innych...

Odnośnik do komentarza

Rozwód to trudny czas nie tylko dla Ciebie, ale i dla dziecka. Nie wiem, czy Twój syn jest świadomy, że jego rodzice się rozstają. Jeśli nie wiesz, co masz robić, a dodatkowo sama czujesz się pogubiona, skorzystaj ze wsparcia psychologa. Słusznie robisz, że nie chcesz psuć obrazu ojca swojemu synowi. Z czasem jednak będzie musiał poznać prawdę. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Gość JanuszMalzenstwa