Skocz do zawartości
Forum

W jaki sposób szybko zasypiać?


Gość sol854

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pilarczyk magdalena

moj Synek ma juz roczek od urodzenia praktycznie wogole nie sypia tzn. w dzien spi tylko ok.2godz. a wiczorem kladzie sie ok.23godz po dwoch godz spania budzi sie zje mleko i zaczyna kolejny nie spokojny sen tzn.(rzuca sie po lozku i towarzyszymu czasami kaszel) Prosimy o pomoc!

Odnośnik do komentarza

mama czasami rano pyta sie o rzeczy ktore mialam zachowac dla siebie, jakies rozne tajemnice a gdy pytam skad to wie odpowiada ze mowie przez sen. co mam robic aby przestac mowic przez sen?? jest jakis sposob aby temu zapobiec?? prosze pomozcie, bo dla mnie jest to niezreczne gdy mama pyta mnie o rzeczy ktorych mialam jej nie mowic

Odnośnik do komentarza
Gość sosik1910

Witam jestem 20 letnią kobietą. Jestem studentka filologii klasycznej na codzien mieszkam z rodzicami. Żyje w szczęśliwym związku z moim partnerem od półtora roku. Jednak od około miesiąca miewam nocne koszmary. Co noc śni mi sie zdrada mojego partnera za każdym razem w innej sytuacji z inny kobietą. Budze sie po każdym z tych snów i zawsze wszystko pamiętam. Nawet bardzo drobne szczegóły. Takie koszmary przytrafiają mi sie również gdy spędzam noc wraz z partnerem. już nie wiem co robić chce sie w końcu wyspać. Prossze o jakąś porade.

Odnośnik do komentarza

Dzien dobry!Przeprowadzilam sie na nowe mieszkanie i od tego czasu mam klopoty z zasypianiem trwa to juz tydzien czasu.Zaczelam pic herbatki na sen ale to te nie pomaga...wietrze pokoj przed spaniem i nie widac zadnych rezultatow...Jak juz zasne to spie spokojnie ale klopot w tym ze mecze sie tak godz.a moze i nawet dwie...

Odnośnik do komentarza
Gość oldzianna