Forum Ginekologia

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

~g...m

~g...m

Witam, od paru lat przyjmuje tabletki antykoncepcyjne, z systemem 21 7. Tuż przed siedmiodniową przerwą miałam biegunkę, przez co tabletki mogły nie wchłaniać się tak, jak powinny. Aktualnie mam przerwę siedmiodniową, dostałam plamienie na drugi dzień od odstawienia. Na ósmy dzień przerwy zażyję tabletkę z kolejnego bistra. Mam pytanie odnośnie tego, po jakim czasie przyjmowania tabletek ochrona będzie znów zapewniona tak, jak być powinna?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~angielka9

~angielka9

jeżeli stosujesz pigułki anty metodą 21 7 i robisz to sumiennie to jesteś cały czas zabezpieczona. Bez obaw. Ja stosuję pigułki anty metoda 24 4 i zeby nie zapomnieć to ustawiam sobie powiadomienie w telefonie :)

laurette

laurette

Tak czy siak minie tyg przerwa więc powinno wrócic do normy.

--

L'amore non ha un senso, L'amore non ha un nome
L'amore bagna gli occhi, L'amore riscalda il cuore
L'amore batte i denti, L'amore non ha ragione
L'amore esiste...

96807 laurette Kobieta, 25 lat, Kraków
~agaga1

~agaga1

Też mam tabletki w systemie 21+7, belarę. Jeśli z jakiś powodów antykoncepcja zostaje zaburzona, to potrzeba 7 dni brania tabletek żeby zabezpieczenie było takie jakie powinno. A u Ciebie ta biegunka to długo trwała, pokrywała się z czasem brania tabletek? Bo to wszystko ma znaczenie jeśli chodzi o skuteczność zabezpieczenia.