Skocz do zawartości
Forum

Wyniki cytologii - prośba o konsultacje


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Odebrałam wyniki cytologii, z których wynika że mam stan zapalny. Oczywiście jestem w trakcie leczenia, mam po nim zgłosić się na powtórną cytologię. Proszę mi powiedzieć, czy na podstawie tych wyników można wykluczyć najgorsze? Czy stan zapalny może zaburzyć obraz badań i dać niemiarodajny wynik? Czy ewentualna obecność komórek rakowych może nie zostać wykryta? Z góry dziękuję za odpowiedź

monthly_2018_11/wyniki-cytologii-prosba-o-konsultacje_7758.jpg

Odnośnik do komentarza

Nie jestem lekarzem ginekologiem i warto skonsultowac to z lekarzem.
Ale patrzac po wynikach ogolnie jest dobrze. Masz dobry rozmas i dobry stan flory bakteryjnej. Masz stan zapalny z czego wynika skierowanie na leczeniei i powtorna cytologia. To normalne.
Ctologia daje dosc dobry,podstawowy obraz sytuacji komorek rowniez tych rakowych. To pierwszy krok, gdyby cos zaniepokoilo kolejnym krokiem musi byc biopsja. Nie wiem jaka grupa Ci wyszla ale domniemywam,ze jest ok.

L'amore non ha un senso, L'amore non ha un nome , L'amore bagna gli occhi, L'amore riscalda il cuore
L'amore batte i denti, L'amore non ha ragione
L'amore esiste...

Odnośnik do komentarza

https://konopiafarmacja.pl/produkty-konopne/95-olej-cbd-5-essenz-15-ml.html Kanabinoidy są obecnie stosowane w leczeniu szerokiego i rosnącego zakresu stanów i objawów, od snu i bólu, do lęku i stanu zapalnego, do choroby Parkinsona i raka.

Cannabidiol - lub CBD - to kannabinoid dostępny w formie suplementu i mający wiele możliwych zastosowań, w tym pomoc w stresie i lęku, bólu i problemach ze snem. W przeciwieństwie do marihuany, CBD jest legalna

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się