Skocz do zawartości
Forum

Krwawienie z odstawienia a ciąża


Gość angelika9090

Rekomendowane odpowiedzi

Gość angelika9090

Używałam plastrów , oczywiście wg wszelkich wskazań i zgodnie z ulotką, po trzech tygodniach zakończyłam ich używanie (skończyłam pierwsze opakowanie). W tym tygodniu 7 dniowej przerwy przez 2-3 pierwsze dni uprawiałam seks z moim narzeczonym. Później nastąpiła przerwa w uprawianiu seksu, zaznaczając, że w ok. 5 dniu 7 dniowej przerwy dostałam plamienia z odstawienia (myślałam, że to miesiączka). Po tej przerwie nie przykleiłam już kolejnego plastra - skończyłam ich używanie bo już ich nie potrzebowałam. Teraz nurtuje mnie pytanie czy mogę być w ciąży przez to. Ostatnio nie czułam się dobrze. Raz nawet zrobiło mi się niedobrze, miałam bóle brzucha (takie kłujące zwłaszcza w czasie zmiany pozycji). Pragnę oczywiście dodać, że jestem studentką i każdy egzamin jest dla mnie bardzo stresogenny, co może opóźniać wszystkie procesy zachodzące w moim organizmie, miesiączka mogła zostać przesunięta z powodu odstawienia plastrów i od wczoraj gdy egzaminy już za mną nie odczuwam już tych dolegliwości. Miesiączkę miałam zazwyczaj około 20-30 każdego miesiąca lecz była ona bardzo nieregularna ze względu na powyższe czynniki. Niekiedy miałam ją po dwóch miesiącach. Nie wiem czy zaliczać te krwawienie/plamienie do miesiączki? Jeśli tak to i tak teraz nie mam miesiączki już około półtora miesiąca. Zaś jeśli nie mam go zaliczać to minęło już dwa i pół miesiąca i nadal jej nie mam. Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję za jej udzielenie, ponieważ chcemy bardzo mieć dziecko ale dopiero w następnym roku a teraz by mi to pokrzyżowało możliwość kontynuacji nauki.

Odnośnik do komentarza