Skocz do zawartości
Forum

Makijaż do śliwkowe sukienki na wesele


Gość pati66

Rekomendowane odpowiedzi

prosze pomuszcie jade na wesele w czerwonej lub śliwkowej sukience niewiem jaki zastosowac make up jestem szatynką oczy zielone kształt twarzy to owal średniej wielkości oczy matowa cera prosze o propozycje makiazu do obu tych sukienek najlepiej w pkt pllliiiisssss ...... i nie taki strasznie mocny PROSZE ;***:shy:
Odnośnik do komentarza
Gość katieannmaggy
1. do śliwkowej sukienki: całą twarz pokryj podkładem,użyj pudru rozświetlającego, trochę różu w świeżym odcieniu (różowo-brzoskwiniowym) (jeśli wybierzesz kremowy to nałóż go pod podkład)
na powieki nałóż delikatnie różowy cień w delikatnym odcieniu, delikatna kreska czarną kredką zagęszczająca rzęsy, fajnie by wyglądały sztuczne rzęsy, ale niekoniecznie szalone jak na sylwester, ale takie czarne, tylko dłuższe i gęstsze niż własne (jeśli umiesz nakładać) jeśli masz ładne brwi to pociągnij je żelem do brwi, jeśli trzeba to popraw je najpierw kredką lub cieniem do brwi.
na usta nałóż świeżo różowo - naturalną szminkę, jest trwalsza niż błyszczyk, ten możesz nałożyć na szminkę
ale zachowaj umiar żebyś nie wyglądała jak "różowa twarz" ;)


2. do czerwonej sukienki: podkład, puder rozświetlający, malutko różu - tylko muśnięcie, na powieki baza lub cielisty matowy cień (bardziej jednak biało kremowy niż żółty!) kreska eyelinerem, trochę grubsza ale nie maxi, końce tej kreski wyciągnij w tzw. kocie oko, tutaj też możesz użyć sztucznych rzęs lub kępek, jeśli nie to dobry tusz. brwi jak wyżej. na usta nałóż czerwoną szminkę jeśli jesteś odważna (nie wiem czy będzie pasowało na wesele) lub błyszczyk o czerwonawym kolorze (troche przezroczysty np.)

Mam nadzieję że choć trochę pomogłam, w razie jakiś niejasności pisz...
Pozdrawiam ;D
Odnośnik do komentarza
troszke zamocny ..;))
wybrałam jednak sukienke sliwkową i poprosze cie o lagodniejszy make up .. ;))
jeszcze mam jedną prozbe do ciebir ;))