Skocz do zawartości
Forum

Przemoc psychiczna w zwiazku


Gość toona

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie
Chce podzielic sie z kims moim problemem, moimi myslami...
Wiec tak...Jestem studentka mam 23 lata. Od 5 lat jestem w zwiazku z mezczyzna starszym o 7 lat. Od 3 lat mieszkamy razem, ja aktualnie nie pracuje, on ma dobrze platna stala prace. Jesli chodzi o Nasz zwiazek, to nie jest w nim wszystko dobrze. Zamierzamy sie pobrac w czerwcu, lecz ja mam coraz wieksze watpliwosci. Moj partner zneca sie nademna psychicznie i od czasu do czasu fizycznie. Nie moge sobie z tym poradzc. Mam cudowna mame i cudowna siostre, ale nie mowie jej o tym co dzieje sie w moim zyciu, wiem , ze od razu kazlaby wracac do domu i zerwac kontakty z tym czlowiekiem, Lecz ja glupia, nie potrafie, bo w glebi serca kocham go nad zycie. Wracajac do sprawy: dla niegop jestem zerem, moja rodzina tez. uwaza mnie za dziwke, caly czas wymachuje rekami przed moja twarza tak jakby chcial mnie uderzyc, zdazylo sie popychanie i rzucanie mna o lozko. pomocy co mam robic, wiem, ze powinnam odejsc...chcialam tez opowiedziec o tym mojej tesciowej,l ale niewiem jaka bedzie na to jej reakcja.

Odnośnik do komentarza

Ty masz wątpliwości,dziewczyno pakuj się i uciekaj do ludzi którzy Cię kochają.
Masz do czynienia z psychopatą, tacy się nigdy nie zmieniają,Pomyśl o tym jakim ten facet będzie ojcem dla przyszłych dzieci.Twoje szczęście zależy od Ciebie, nie daj się dłużej tak poniżać bo wejdzie Cci to w krew, uzależnisz się od Niego.Ratuj siebie póki czas.Jak odejdziesz to spojrzysz na to wszystko inaczej, zobaczysz jaką facet wyrządził Ci krzywdę.Odwagi.

Odnośnik do komentarza

Zmykaj z tamtąd co sił w nogach!!!
Masz dopiero 23 lata i to szczęście, że jeszcze nie było slubu, dziecka.