Skocz do zawartości
Forum

Powroty i rozstania w związku


Gość na...an

Rekomendowane odpowiedzi

Gość na...an

Hej. Mam 20 lat i od prawie 2 lat tkwię w toksycznym związku. Poznałam go na imprezie u koleżanki. Wpadliśmy sobie w oko i całą imprezę bawiliśmy się razem. Byłam akurat kilka tygodni po rozstaniu z moim pierwszym chłopakiem na serio, więc starałam się być ostrożna, ale on mnie od razu zafascynował. Nie wiem sama czym, nie był ani przystojny, ani wysoki a jeżeli chodzi o wykształcenie to było tak źle, że szkoda słów (ja skończyłam bardzo dobre liceum i teraz studiuję dziennie a on nie ukończył szkoły średniej). Zaczęliśmy ze sobą pisać. Minął miesiąc i zaproponowałam, aby wpadł na herbatkę. W tym momencie nastała cisza a ja jak głupia czekałam aż odpisze i łudziłam się, że przyjedzie. Niestety, odpisał dopiero późnym wieczorem, zdawkowo. Byłam załamana. Potem niby było już lepiej, spotkaliśmy się kilka dni później. Niestety, gdy przyjechał do mnie 2 raz (to było jakieś niecałe 2 miesiące od tej imprezy, na której się poznaliśmy) wylądowaliśmy w łóżku. Nadszedł grudzień. Planowałam kupić mu jakiś drobiazg z okazji Mikołajek, jednak zauważyłam, że on nie wykazuje specjalnej inicjatywy, więc sobie darowałam. Odwiedził mnie w święta (w drugi dzień, bo w pierwszy był na imprezie sam, beze mnie) a 2 dni później dostałam od niego sms, że to koniec, że on nie chce ze mną być bo do mnie nic nie czuje. Byłam spanikowana, wydzwaniałam do niego... Specjalnie pojechałam do niego (a mieszka ponad 35 km ode mnie) żeby to wyjaśnić osobiście. Musiałam jechać miejskim do miasta a potem PKSem, więc podróż kosztowała mnie mnóstwo czasu i wtedy strasznie zmarzłam, ale najważniejsze było dla mnie to, żeby to wyjaśnić i przekonać go, żeby tego nie kończył. Spotkaliśmy się. Nie chciał mi niczego wyjaśniać, po prostu powiedział, że teraz nie chce z nikim być. A ja stałam ja słup i po prostu płakałam. On praktycznie w ogóle się nie wzruszył, moje łzy miał gdzieś. Mówił tylko, żeby