Skocz do zawartości
Forum

Bzdury M.


Gość M14240817

Rekomendowane odpowiedzi

Gość M14240817

Mam 24 lata i niedawno wyszłam za mąż. Jestem studentką pedagogiki na trzecim roku.
Nie wiem nawet od czego zacząć, chyba od tego, że Czuję się żałośnie pisząc o swoich "urojonych problemach", ale może spróbuję potraktować, to jako swój pamiętnik.
Więc... Swojego męża poznałam nie spełne dwa lata temu na dyskotece, mieszkaliśmy w dwóch różnych województwach. Początkowo naszą znajomość traktowałam bardzo luźno ze zwgledu na dzielące nas kilometry. Poznawaliśmy się pisząc smsy bądź rozmawiając godzinami na Skype. Nie myślałam o nim jak o mężczyźnie z którym będę planować wspólną przyszłość.