Skocz do zawartości
Forum

Szpital, ośrodek, psychoterapia. Co to jest właściwie?


Gość coldtex

Rekomendowane odpowiedzi

Opowiem w ogromnym skrócie. Mój ojciec alkoholik zniszczył mi życie, a potem sam sobie je odebrał. W 2 gimnazjum zostałam niejednokrotnie zgwałcona przez tą samą osobę i byłam molestowana. Obecnie jestem w 2 technikum. Mam napady lęku (drżenie całego ciała, chęć odreagowania w sposób samookaleczeń, narkotyków, picia alkoholu, czarne myśli), myśli samobójcze, 7 prób samobójczych na koncie, strach przed ludźmi z obawy, że zrobią mi krzywdę. Borykam się także z przeważającą melancholią z napadami gniewu, złości. Kilkanaście dni temu mój (wtedy) przyjaciel zgwałcił mnie, wszystko się od tamtego momentu nasiliło. Chęć odebrania sobie życia jest jeszcze większa niż była przedtem. Nienawidzę siebie i wszystkiego wokół. Jestem jakby oderwana od rzeczywistości, nie wiem czy ja to rzeczywiście ja i żeby się "obudzić ze snu" (bo myślę, że w nim tkwię) zadaję sobie ból, próbuje robić cokolwiek żeby poczuć, że ja jednak żyję i to wszystko nie jest iluzją. Potrafię godzinami płakać i wpatrywać się w jeden punkt, jakbym otępiała. Czuję się pusta w środku, pozbawiona wszystkich pozytywnych emocji. Niepokój towarzyszy mi cały czas. Potrafię się z lęku (przed nie wiem czym) rozpłakać i robić sobie usilnie krzywdę, żeby zagłuszyć go. Rano paraliżuje mnie ogromny stres, uczucie beznadziei, smutku, ogromnego lęku i przytłaczającej złości (również na nie wiem co). Co to może być? Leczę się antydepresantami, jednak one nic nie dają i w ogóle nie zmieniają mojego samopoczucia. Psychiatra nie postawiła diagnozy (chyba sama nie wie co to jest) a psychoterapeuci nie podejmują się mojego przypadku. Chcę za wszelką cenę wiedzieć do jakiej choroby mogą pasować te objawy lub zaburzenia?

Odnośnik do komentarza