Skocz do zawartości
Forum

Brak mobilizacji i celu w życiu


xEm

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam 19 lat, jestem studentem I roku, mam sporo znajomych, dziewczynę i wspaniałą rodzine. Mimo wszystko czuje się strasznie źle w życiu. Czuje że wszystko wymyka mi się z pod kontroli, ze wszystko zaraz ma się zawalić, i ostatniecznie przygnieść mnie warstwą betonu i gruzu.