Skocz do zawartości
Forum

Wewnętrzna samotność


Gość solitaire

Rekomendowane odpowiedzi

Gość solitaire

Mam 22 lata i czuję, że z samotności oszaleję.

Staram się myśleć, że jestem bardzo młoda, wszystko przede mną, że w końcu NA PEWNO kogoś kiedyś poznam coś miłego mnie jeszcze w życiu spotka. Staram się rozwijać, inwestować w siebie, nie tracić czasu na smutki. Studiuję, pracuję, działam, mam ciekawe życie towarzysko - społeczne. Jestem radosną, otwartą osobą. Staram się mieć nadzieję. Jednak zastanawiam się, ile tak można?? Czasami tracę ''cierpliwość''. Jestem praktycznie zawsze sama, miałam w przeszłości kilka znajomości, jednak nie było to nic poważnego.
Jest mi bardzo źle z tego powodu, czuję że cierpię, boję się o moją przyszłość, nie wyobrażam sobie, że tak już będzie zawsze a z drugiej strony przestaję wierzyć, że coś nagle może się odmienić. Radzę sobie doskonale sama, nie nudzę się, mam co robić cały czas, ale jednak towarzyszy mi wewnętrzna samotność. Może nie było to takie silne gdybym nie czuła, że jest to stan permanentny. Brakuje mi ciepła, dotyku, poczucia stabilności. Najbardziej jest mi źle, kiedy czuję że niespełnienie w miłości odbija się na innych dziedzinach i relacjach w moim życiu. Nie wiem, zastanawiam się co ze mną tak? Nie mogę stworzyć żadnej poważnej relacji, nawet niezobowiązującego spotykania się. Kurcze, to jest tak. Lubię siebie, podoba mi się co robię i miejsce w którym jestem, jednak po prostu chciałabym mieć do kogo się przytulić wieczorem, mieć dla kogo przygotować obiad, do kogo zadzwonić. Jasne, mogę to wszystko robić ze znajomymi i rodziną, ale wydaję mi się, że miłości w życiu nic nie zastąpi.
Nie wiem po co to piszę w ogóle, chyba chcę się wygadać, chociaż z samotności czasami chce mi się krzyczeć.

Odnośnik do komentarza