Skocz do zawartości
Forum

dlaczego caly czas jestem zdenerwowana, niemiła


Gość zagubiona1596889

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zagubiona1596889

Mam 21 lat jestem studentką, wiodę normalne życie. Mieszkam z rodzicami jestem w związku od 3 lat z obcokrajowcem ale to bez znaczenia fajny chlopak, który mnie nie ogranicza w niczym. Jestem bardzo wybuchowa i mam niekontrolowane nerwy, za ,,małe'' coś potrafię być bardzo nie miła, okazuję to tylko w rodzinie ( mama, tatp, brat i chłopak), który ma już dość takiego życia, kłocimy się ja odrazu strasze ze ma się wynosić ze zniszcze mu zycie, na świata cały czas bez powodu na niego krzyczałam i na jego pytania bardzo,, chamsko'' się odnosiłam. np. on przyklejal plaster na palca w łazience a ja chciałam, żeby w tym momencie zszedl na dół przywitał się z moją dalszą rodziną a trwało to sekundę nie moglam poczetać i wykrzyczalam co miałam.... Moja mama też powiedziała mi że tak samo odnoszę sie do niego jak i do nich choć muszę zaznaczyć nigdy nic złego z nich striny mnie nie spotkalo. Moja rodzina przywykła do tego ze krzycze ale on nie przywyknie nasz związek wisi na włosku i nawet nie wiem czy jest jakaś szansa na uratowanie go, on chce mieć spokojne życie a ja to cały czas zakłócam. CHOĆ TAK NAPRAWDĘ CHCĘ MIEĆ TEZ SPOKOJNE ŻYCIE ale ja nie panuje nad moim zachowaniem, czytam to i stwierdzam naparwde jestem ciezkim czlowiekiem...Co mam robić skąd to się bierze? Jak pohamować moje nerwy nie wiem jak to nazwać emocje? Czemu byłam taka nie miła ja sama nie umiem odpowiedzieć na to pytanie...bardzo proszę o pomoc. Czy chłopak musi mnie wspierać w tej zmienie czy muszę sama przez to przejść >?dziekuje

Odnośnik do komentarza

Witam serdecznie,
Piszesz, że wiedziesz normalny tryb życia, nie przeżywasz na co dzień stresujących sytuacji, które mogłyby być przyczyną wybuchowości.
Jak masz sobie poradzić? Na początku spróbuj rozładować napięcie nerwowe. Pomocna będzie aktywność fizyczna oraz wszelkie techniki relaksacyjne.