Skocz do zawartości
Forum

Czerwienienie się i problem ze stresem


Gość na...cz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem studentką pierwszego roku. Od matury ustnej zauważyłam u siebie, że gorzej radzę sobie ze stresem, niestety do tego wszystkiego doszło czerwienienie się. Uważam to za ogromy dyskomfort, ponieważ kompletnie sobie z tym nie radzę, nie mogę tego opanować, w sytuacji kiedy mówię do rówieśników czuję natychmiastowe uderzenie gorąca i cała twarz staje się czerwona w mgnieniu oka. Na niektórych portalach przeczytałam, że aktywność fizyczna pomaga pozbyć się tego problemu, błagam! Nie lubię pokazywać się ze słabej strony, nie chcę, żeby ludzie wiedzieli, że się stresuję rozmową z nimi...

Odnośnik do komentarza

Witam,