Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość s...a

Witam. Odstawiłam tabletki antykoncepcyjne w styczniu. Ostatni okres miałam 15 stycznia. Później po zakończeniu brania tabletek antykoncepcyjnych dostałam krwawienie tzn. z odstawienia. W lutym powinnam dostać okres 12-go.Do dziś go nie dostałam. Mój cykl trawa 28 dni. 17 lutego miałam niewielkie plamienie. A 14-go lutego dostałam zapalenie pęcherza. Brałam Furagine. Z pęcherzem jest już oki. Do tej pory boli mnie w podbrzuszu i plecy w dolnym odcinku. Zrobiłam dziś test ciążowy i wyszedł negatywnie. Nie wiem czy to normalne że spóźnia mi się okres. Czy mam się czym martwić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martyna

myślę, że nie często hormony robią spustoszenie w organizmie, dlatego ja monitoruje swój cykl dzięki testerowi afrodyta smart. jeśli brak okresu bedzie się przedłużał lepiej skonsultować się u ginekologia, powodzenia;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...