Skocz do zawartości
Forum

Chyba się zabije, nie mogę już wytrzymać tej patologii


Gość bożekochanyno

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bożekochanyno

Już nie wytrzymuje tutaj. A nawet nie mam dokąd pójsc! Do tego rzuciłam studia, rzuciłam stancje (głupia ja, bo nie mogłam się przemóc przez depresje).. Nie wytrzymuje już psychicznie. Siedze, trzęse się, wyje. Do tego nie umiem już się powstrzymywać od płaczu... Czuję, że się rozpadłam już całkowicie. Chciałabym już skonczyć to życie, naprawdę.. Nie wiem co mam zrobić. Nie mogę znieść już tej patologii, tych wyzwisk, tej nienormalności, nerwów i strachu. Nawet nie wiem jak mam opisać te chore sytuacje tutaj.. Do tego boję się, żeby mój tata nie dostał zawału, bo przez te nerwy tutaj to chyba bliżej niż dalej do tego.. Nie wiem ile jeszcze zniosę Nie mam nawet z kim pogadać. W ogóle nie mam nikogo. Myślałam, żeby wynając pokój, ale boję się że znowu sobie nie poradze, zresztą nie jestem ani studentką ani uczennicą. Nie wiem co mam zrobić, naprawdę nie wiem

Odnośnik do komentarza

Trzeba życiu stawiać czoła jaka by nie była,unieś ręce wysoko i walcz z patologią nawet w chwilach słabości i znowu łzy na twarzy i jest się samemu nie ma co się bać i uciekać przed tym i spisywać na straty żeby mieć jakiś spokój życiu,samemu jest ciężko znajć kogoś kto cię spierać będzie i podniesie cię na duchu.Ja walczę z wrogami którzy stoją pod moją klatką,sam ze sobą i samemu nienawiść strach gniew tylko oczy otwieram codzienność i 11lat poszło życia i końca nie widzę a życie miało być przywilej.Żebyś jak najszypciej odnalazła swoje życie tego ci życzę.

Odnośnik do komentarza

bożekochanyno, napisałaś bardzo emocjonalny wpis i troszkę trudno go zrozumieć. Wspominasz o jakiejś patologii, której nie możesz znieść - co to za "patologia"? Jeżeli potrzebujesz pomocy, wsparcia, może skierować swoje kroki do Centrum Interwencji Kryzysowej. Napisz coś więcej, byśmy mogli bardziej pomóc, udzielić konkretniejszych wskazówek. Pozdrawiam!