Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Maści

Znaleziono 15 wyników

  1. Dzień dobry. Proszę o pomoc ponieważ to co dzieje się z moją skórą strasznie działa na mnie i moją samoocenę. Mam 15 lat i trądzik tzw. młodzieńczy już za sobą (zaczęłam dojrzewać bardzo szybko). Wszystko było dobrze, natomiast od października zaczęły mi się rozszerzać pory i wyskakiwać pojedyncze pryszcze, sytuacja była coraz gorsza więc poszłam do dermatologa który zlecił mi smarowanie całej twarzy codziennie wieczorem cienką warstwą maści/żelu (?) DUAC, po dwóch takich zabiegach na całej twarzy miałam duże czerwone i piękące plamy, co łagodziłam olejkiem konopnym tłoczonym na zimno. Przestałam stosować ten preparat i starałam się uratować moją skórę (wlaśnie tamtym olejkiem). Teraz codziennie wieczorem po prostu smaruję twarz olejem lnianym tłoczonym na zimno. Aktualnie na moich policzkach jest pełno zaskórników, są czerwone, mam rozszerzone pory, a skóra strasznie „zmęczona” nie jest jędrna, nie ma blasku, całe czoło pokrywa taka jakby „kaszka” podskórne gródki, które bardzo ciężko wycisnąć. Nie wiem już co robić, jeszcze wcześniej kiedy miałam trądzik młodzieńczy, stosowałam normaclin, który mi pomógł i pryszcze zniknęły. Na ten moment nawet on mnie uczula i skóra reaguje bardzo gwałtownie. Skóra jest teraz bardzo wyczulona na wszystko. BARDZO PROSZĘ O POMOC.
  2. Gość

    Seks a ciąża

    Witam. Mam 21 lat. Kilka miesięcy byłam za granicą i zachorowałam, myślę że to była grzybica pochwy. Okropnie piekła mnie pochwa i swędziała. Miałam opuchnięte wargi sromowe i miałam problemy nawet z siadaniem. Poprosiłam mamę, żeby wysłała mi maść clotrimazolum, ale niestety z wysyłkami za granicę są problemy i przesyłka nie doszła. Leczyłam się na własną rękę. Ogrzewałam podbrzusze ciepłą wodą i starałam się dużo odpoczywać. Zrezygnowałam także ze współżycia. Wróciłam do Polski i wydawało się, że wszystko jest okej. Niestety wyjechałam za granicę znowu i ze stresu paliłam papierosy przy stosowaniu tabletek antykoncepcyjnych. Zmieniłam też całkowicie tryb życia, bo pracowałam na nocne i popołudniowe zmiany, co było dla mnie bardzo ciężkim przeżyciem fizycznym i psychicznym. Zaczęły się bóle podbrzusza i brązowe plamienia międzymiesiączkowe. Miesiąc temu ok. 10 dni przed rozpoczęciem krwawienia z odstawienia dostałam plamień, po czym normalnie dostałam już poprawnego krwawienia. Trwało tyle ile powinno. I teraz znów jestem 10 dni przed miesiączką i znów mam bóle podbrzusza i brązowe plamienia. Bałam się o ciążę, ale stosuję tabletki sumiennie i zawsze biorę je o czasie. Przy ewentualnych biegunkach używałam dodatkowego zabezpieczenia lub rezygnowałam ze współżycia. Wspomnę też, że przy współżyciu bolały mnie ścianki pochwy. Czuję pieczenie, ale swędzenia nie. Mam też wrażenie, że są delikatnie opuchnięte. Co powinnam zrobić? Czy istnieje ryzyko ciąży? Czy mogę być chora na coś poważnego? Pozdrawiam, Wiktoria, 21 lat
  3. Czy maść z antybiotykiem osłabia skuteczność plastrów antykoncepcyjnych?
  4. Witam. Przy ostatnim skonczonym blistrze tabletek antykoncepcyjnych dwuskladnikowych Kontracept ( podczas 7 dniowej przerwy) stosowalam theraflu extra grip i wdychalam wklad eteryczny zeby zmniejszyc katar. Dostam okresy po 4 dniach przerwy. Od 1 tabletki nastepnego opakowania wdychalam tylko wklad z olejkiem eterycznym. Jestem przy 10 tabletce i czulam okropne rwanie w prawej rece i trzy razy uzylam masci konskiej na ramie i cala reke wdychajac przy tym skladniki krore sa w niej. Czy w tych przypadkach powinnam sie martwic o ryzyko ciazy ?
  5. Przez miesiąc brałam tabletki antykoncepcyjne Atywia daily. Czy to normalne, że po odstawieniu czuję kłucie jajnika a czasami rozpieranie. Srom jest obolały i pojawiło się pęknięcie pomiędzy wargą sromową większą a praktycznie z boku wejścia do pochwy. Pęknięcie pojawilo się samoistnie, ponieważ nie było stosunku. Nie depiluje się również, ponieważ najpierw pojawiło się swędzenie warg sromowych, później krostki bez płynu a następnie uległy one złuszczeniu. Sterydowe maści przepisane przez dermatologów pogorszyły stan i pojawił się biały nalot na wargach sromowych a z jego usunięciem zeszła też skóra. Wygląda to jak po oparzeniu, smarowałam Clotrimazolem i się zagoiło a ginekolog przepisał Orungal po 200mg przez 14 dni ale wzięłam przez 7 i odstawiłam. Co to może być ? Odczuwam ból sromu ale u wejścia do pochwy przy siadaniu czy chodzeniu, ból nie jest stały. Doustnie przyjmuje Provag.
  6. Gość

    Seks a ciąża

    Używam acnatac 7 dzień , współżyłam z chłopakiem bez zabezpieczenia jeżeli zajdę w ciąże to może coś się stać dziecku ? Dodam ze od dzisiaj odstawiłam maść
  7. Czy maść Clotrimazolum GSK, 10 mg/g, krem, 20 g obniża skuteczność tabletkę antykoncepcyjnych Vines(maść stosowana na srom nie do pochwowo)? Czy grzybica pochwy wpływa na osłabienie działania tabletek?
  8. Witam. Czy tabletki flucofast oslabiaja dzialanie tabletek antykoncepcyjnych? Mma przyjmowac jedną tabletke dziennie (100mg) przez 14 dni. Dodtakowo mam też maści travacort do stosowania na skóre i krem mupina (do nosa). Szukalam w internecie ale widziałam duzo różnych opinii pibi. Pozdrawiam
  9. Czy Entil ukąszenia i maść cynkowa obniża działanie tabletek antykoncepcyjnych?
  10. Witam, Ginekolog przepisał mi Macmiror complex 500 12 kapsułek i maść pimafucort do stosowania na 5 dni. Partnerowi ta sama maść na ten sam okres czasu. W niedziele ostatni raz użyje kapsułki. Moje pytanie to po jakim czasie od zakończenia terapii będę mogła współżyć i czy konieczna na początek będzie prezerwatywa. Korzystam z innej formy antykoncepcji i zastanawiam się czy partner będzie mógł kończyć we mnie tuż po terapii.
  11. Jestem kobietą, mam 19 lat. Biorę leki antykoncepcyjne, ale wydaje mi się, że to i tak za mało, bo mam trochę ciemne wąsiki, ciemne włosy dookoła sutków, trochę na samej klatce, dużo dookoła pępka i na udach czy miejscach intymnych. Poza tym nie mogę poradzić sobie z krostkami pojawiającymi się na moim czole. Te na samym czole wyglądają (jak na moje oko) jak zaskórniki zamknięte, a te między brwiami, choć na początku też tak wyglądają, później robią się większe i czerwone. Moje pryszcze bardzo mnie swędzą, a te między brwiami także bolą. Stosowałam dwie maści na pryszcze oraz serum i nie widzę niestety zmian. Czy mogą to być problemy hormonalne? Czy to są jakieś konkretne pryszcze? Czy są jakieś leki, które mogłyby mi w tym pomóc? Gdzie mam się zwrócić, co zrobić lub co kupić żeby moja cera się wygładziła, a owłosienie rozjaśniło, zmalało i/lub osłabło?
  12. Witam, od ponad miesiąca mam objawy skórne w postaci zdiagnozowanego liszaja płaskiego, póki co nie leczę się sterydami doustnymi, jedynie sterydami w maści, lekarz zlecił mi badania krwi z których wynika mi, że mam niski poziom neurocytów, poniżej wklejam wyniki i proszę o pomoc Neutrocyty (NEU%) ¯ 50,9 % 57,0 — 65,0 Limfocyty (LYMPH%) 37,3 % 20,0 — 45,0 Monocyty (MON%) 7,3 % 3,0 — 8,0 Eozynocyty (EOS%) 3,1 % 1,0 — 5,0 Bazocyty (BASO%) 1,4 % 0,5 — 1,6 Neutrocyty (NEU) 2,25 10^9/L 1,80 — 7,00 Limfocyty (LYMPH) 1,65 10^9/L 0,80 — 4,00 Monocyty (MON) 0,32 10^9/L 0,20 — 0,80 Eozynocyty (EOS) 0,14 10^9/L 0,04 — 0,40 Bazocyty (BASO) 0,060 10^9/L 0,050 — 0,160
  13. Poszukuję maści do oczu zawierającej hydrocortizon i oxyteracynę, Ocycort A lub zamiennik. Mogą być krople. Czy w PL dostanę taki lek?
  14. Mam 16 lat i mam spore zakola - z tego powodu, mam kilka pytań. 1. Czy w moim wieku wchodzi w grę operacja na zakola? Im szybciej tym lepiej, potem w dorosłym życiu chociaż nie będą mi przeszkadzać. 2. Czy mam wpływ na to, jak szybko będą mi się powiększać zakola? Mam na myśli spożywanie jakiegoś jedzenia, stosowanie jakiś leków/maści itp. 3. Słyszałem, że im częściej myję głowę (a myję ją codziennie) to zakola się powiększają. Czy to prawda?
  15. Czy maść hydrocortisum aflofarm wpływa na skuteczność krążka antykoncepcyjnego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...