Forum Uroda

Wypadanie wlosow

klaudyna33

klaudyna33

Witajcie,widze ze byl juz watek wypadajacych wlosow,ale moj problem nie wynika z powodu ciazy,czy urodzenia dziecka.Moze od poczatku.Wypadaja mi wlosy juz prawie od roku,myslalam ze moze zla dieta lub warunki pogodowe,ale wydaje mi sie ze problem jest grubszy.od jakiegos czasu tez skora na glowie mnie strasznie swedzi.Nie wiem moze ktos mial podobny problem i wie o co chodzi? Chyba nie obejdzie sie bez wizity u lekarza,ale moze cos podpowiecie?bardzo dziekuje za ewentulane odpowiedzi

133181 klaudyna33 Kobieta, 36 lat, Kyrenia,Cypr

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~srz

~srz

Polecam wizytę u trychologa. Zbada ci twóją skórę głowy specjalnym urządzeniem i za pomocą tego badania postara sie ci pomóc. ;)

klaudyna33

klaudyna33

dzieki,za odpowiedz.Chcialabym sie jeszcze dowiedziec czy potrzebuje skierowanie do tego specjalisty? mieszkam za granica na stale,ale niedlugo jade do PL,i najprosciej jest isc prywatnie do lekarza.

133181 klaudyna33 Kobieta, 36 lat, Kyrenia,Cypr
kosmetolog Joanna Hirszler

kosmetolog Joanna Hirszler wpis edytowany

Odpowiedź eksperta

Koniecznie udaj się na wizytę do dermatologa bądź trychologa. Wypadanie włosów może być bowiem związane z chorobą skóry głowy. W szczególności, jeśli odczuwasz dolegliwości, takie jak swędzenie skóry.

88074 kosmetolog-joanna-hirszler Kobieta, 30 lat, Warszawa
~mirek83

~mirek83

Produkt pomógł juz nie jednej osobie
Follixin to rekomendowany przez lekarzy w terapii odbudowującej włosy preparat do codziennego stosowania, który pozwala odzyskać naturalne włosy.
Follixin poszerza cebulki włosa, wzmacnia korzeń i pogrubia pochewkę każdego włosa aby odbudować utracone włosy i chronić pozostałe od środka. Poprzez skórę głowy wzmacniane są także zdrowe cebulki.
Dokładnie przetestowany w serii badań klinicznych z podwójnie ślepą próbą Follixin jest rekomendowany przez lekarzy w terapii odbudowującej włosy do bezpiecznego, samodzielnego, codziennego stosowania Odzyskaj naturalne włosy i popraw swoją samoocenę, wyglądaj na silniejszego i bardziej pewnego siebie.
http://track.follixin.pl/product/Follixin/?uid=21999&pid=125&bid=advandec

kosmetolog Joanna Hirszler

kosmetolog Joanna Hirszler

Odpowiedź eksperta

klaudyna33
dzieki,za odpowiedz.Chcialabym sie jeszcze dowiedziec czy potrzebuje skierowanie do tego specjalisty? mieszkam za granica na stale,ale niedlugo jade do PL,i najprosciej jest isc prywatnie do lekarza.

Skierowanie do trychologa nie będzie ci potrzebne ;)

88074 kosmetolog-joanna-hirszler Kobieta, 30 lat, Warszawa
~aisza45

~aisza45

u mnie na wypadanie włosów sprawdziło się Evenswiss Hair Protection System Serum ze Szwajcarii . Serum zatrzymuje wypadanie włosów w kilka dni. Wiem, bo wypróbowałam na sobie. Włosy z dnia na dzień przestają wypadać! Uważam, że naprawdę warto wypróbować.

kosmetolog Joanna Hirszler

kosmetolog Joanna Hirszler

Odpowiedź eksperta

Składniki zawarte w kosmetykach przeciwdziałających wypadaniu włosów pobudzają mikrokrążenie skóry głowy. Dzięki temu do cebulki włosa dociera więcej składników odżywczych pochodzących z pożywienia, a włosy stają się mocniejsze. Niemniej jednak, warto pamiętać o tym, aby zdiagnozować czynnik odpowiedzialny za wypadanie włosów. W tym celu należy się udać do lekarza dermatologa na wizytę.

88074 kosmetolog-joanna-hirszler Kobieta, 30 lat, Warszawa
~lysinka

~lysinka

Witam mam 22 lata i od zawsze miałam zdrowe włosy jednak od ok 2lat zaczely mi wypadać jednak przez niecaly ostatni rok po przeprowadzce wypadly mi 2/3 włosów mie używam prostownicy ani suszarki ok półtora roku bylam u trychologa ok pól roku temu miałam badanie trichoskopem po czym uslyszalam ze jest ok tylko mam cienkie włosy a zawsze miałam mocne i grubsze i dostałam lekj do wykupienia z numerkami dostępne u nich za 800 zl ! I szampny emolium I biovax na zmiane wiec kupilam Te szampony biovax I poszlam do dermatologa ktory przepisal mi cynk na recepte botebal I loxon 2% I do mnie mowi pani wciera loxon I bedzie dobrze przychodze za 3 miesiace z 1/3 wlosow mniej a on zebym dalej tu wsxystko brala a ja do niego ze ja chce leki a nie loxonco nie dziala dzis mam wizyte u kolejnego dermatoga mialam robone zelazo tarczyce mocz mam regularly okres a po ciazy zrobil mi sie troche tradzik ale wlosy nie wypadaly nie biore taez tabletek antykoncepcyjnych ani niczego takiego odstawilal loxon na tydzien poniewaz po psiknieciu wypadalo wiece same wlosy mi wisza z cebulkami do dolu ale jak wczoraj je umylam to wypadaly pasemkami wyrzucilam ich z 200 patrzac na to czyje sie jak w kiepskie reklamie i wybycham placzem wlosy same mi wystchaja i po tym jak wyschna he czesze a i tam Sa tak splatane ze ciezko je uczesac mimo ze biore na koncowki olejek arganowy 100 % naturalny uzywalam tez szamponow dermena i dermena repair a podczas mycia trzymam wlosy za koniec Bo jak umylam normal is to lecily jakby sie nie trzymaly myslalam o mezoterapi iglowej glowy ale nie chce stracic kilka tysiecy na cos co mi moze pomoc ale gwarancj mi nikt nie da mam zakola z obu stron glowy a na czubku lyse miejsca zakruwaja mi pasemka ktorych jest coraz mniej I przesunela mi sie linia wlosow tam o 3 4 centymetry pomocy

UlkaK

UlkaK

Wypadanie włosów u kobiet - problem coraz częściej występujący. badania, dermatolog, trycholog. Po diagnozie odpowiednia kuracja. W swoim życiu przeszłam już sporo w tym temacie, to co mogę poradzić, to dobry salon (w Wawie polecam Miraflores) w którym można stosowac odpowiednie kuracje lub zrobić retusz.

182750 ulkak Kobieta, 33 lata, Warszawa
KaśkaKwiatka

KaśkaKwiatka

To ja podpowiadam wizytę u dermatologa i endokrynologa. Badania hormonów, następnie wizyta u trychologa - który zaleci sensowna kurację, doradzi odpowiednie kosmetyki.

190222 kaskakwiatka Mężczyzna, 35 lat, Warszawa
~ola2211

~ola2211

Grunt, to że minimalizujesz ryzyko straty czasu i pieniędzy ;)

~erytpo123

~erytpo123

Jeśli chodzi o nadmierne wypadanie włosów to u mnie najbardziej sprawdził się Vitapil. Moje włosy po ciąży były bardzo osłabione i dodatkowo bardzo wypadały. Teraz jest dużo lepiej. Włoski się zagęściły i co najważniejsze przestały wypadać.