Skocz do zawartości
Forum

Plan treningowy dla początkujących biegaczy


Gość marcinhp

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcinhp

Dzień dobry,

Z racji tego, że ostatnio znacznie przytyłem(178cm, lekko ponad 90 kg), to postanowiłem wziąć się za siebie. Jako że jestem amatorem w tej dziedzinie, to chciałbym prosić o pomoc. Chciałbym stworzyć rozsądną tygodniową rozpiskę - nie mam dostępu do siłowni, pływalni czy tym podobnych, więc raczej postanowiłem skupić się na innych metodach - bieganiu, rowerze, ćwiczeniach domowych typu brzuszki, przysiady czy pompki. I tutaj zaczynają się moje schody.

W kwestii biegu postanowiłem bazować na tej stronie:

Plan treningowy dla początkujących biegaczy

I tutaj teraz pytanie. Czy mogę wpleść w te same dni ćwiczenia domowe. Ewentualnie gdzie 'wcisnąć' rower? Byłbym ponadto wdzięczny, gdyby ktoś pomógł w ustaleniu w miarę uniwersalnej diety - spotkałem się z wieloma metodami i tak naprawdę sam nie wiem co jest owocne. Niekoniecznie musi być to droga na skróty - mam motywację, więc jestem gotów na odpowiednie poświęcenie.

Z góry dziękuje,

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Gość Nie bo nie

Z własnego doświadczenia wiem że organizm potrzebuje 1 dnia odpoczynku pomiędzy forsownymi trenigami. Więc lepiej trenować co drugi dzień. Jeśli bardzo chcesz to możesz w te dni przerwy rozciągać się, ale ćwiczyć inną partię mięśni, tak by nogom dać czas do regeneracji:)

Odnośnik do komentarza