Skocz do zawartości
Forum

Jak się odstresować?


Gość TyT

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem wygadaną, dość pewną siebie dziewczyną. Jednak są sytuacje, w których dopada mnie straszny stres. Zdarza mi się to wtedy gdy np muszę porozmawiać z kimś nieznajomym lub prawie nieznajomym przez telefon, przy występach publicznych, gdy jestem w nowym miejscu itp. Przez ten stres mam już problemy ze zdrowiem, niby nie jakieś poważne, ale są i lekarz kazał mi się nie stresować. Tylko jak to zrobić? Jeszcze w tym roku będę miała praktyki (studiuję)... może to głupie, ale do tej pory z uczelni w niedziele odbierał mnie mąż (studia zaoczne daleko od domu), a teraz będę musiała wracać autobusem i też się stresuję, bo nie znam zbyt dobrze tego miasta. Wiem, to dziecinne, ponieważ jestem dorosła, ale jednak jestem strasznym nerwusem. Najdziwniejsze jest to, że np w innych sytuacjach jestem bardzo pewna siebie, podobam się sobie i wizualnie i uważam, że całkiem niegłupia i fajna ze mnie kobietka, przy znajomych potrafię mówić o wszystkim, w ogóle to strasznie dużo mówię... nie wstydzę się rozmów o seksie, nie stresują mnie, uwielbiam żartować, nie krępuję się przy mężczyznach itp, ale jak przyjdzie co do czego, to zmieniam się nie do poznania...
Jak sobie z tym radzić? Może jakieś tabletki/herbatki uspokajające? Przez jakiś czas wręcz miałam nerwicę, płakałam właściwie przez głupoty, pojawiły się tiki nerwowe. Teraz jest już lepiej, ale nie do końca, ponieważ kończą się wakacje i niedługo zaczną się wyjazdy... no i zauważyłam, że delikatne tiki znowu powracają. Nie wiem co robić...

Odnośnik do komentarza

witaj,