Skocz do zawartości
Forum

Nabieranie wagi pomimo ćwiczeń i zdrowej diety


Gość Aishaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Na wstępie podkreślam, że nie jestem otyła, moja waga jest prawidłowa, przy wzroście 163cm ważę 54kg. Moja sylwetka jest dość nieproporcjonalna, mam długie nogi w stosunku do tułowia przez co niemalże cała tkanka tłuszczowa gromadzi się na biodrach (boczki nieproporcjonalnie odstają) i na brzuchu. Mam duże wcięcie w talii, ale niestety mam dużo tkanki tłuszczowej na plecach, przez co z tyłu nad talią formuje się wałek (przy normalnej postawie). Figurę mam po mamie, Ona całe życie miała kobiecą sylwetkę klepsydry i spore piersi. Z powodu wałków nawet dobrze dobrany stanik uwydatnia szerokie plecy. Jestem strasznie zakompleksiona, przerażam chyba każdego obsesją. Jestem studentką, prowadzę aktywny tryb życia, dużo spaceruje, ćwiczę brzuszki (a6w), uczęszczam na lekcje tańca. Odżywiam się regularnie i zdrowo, czasem sięgam po słodycze, ale się nie objadam, kolacje jem 4h przed snem. Jem dużo błonnika, owoców, warzyw, mięso tylko chude. Mimo zdrowej diety i dużej ilości ruchu przytyłam kilogram przez ostatni miesiąc, a wałki są jeszcze większe.

Odnośnik do komentarza