Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Ania

Problemy zdrowotne po szpitalu psychiatrycznym

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ania

Moje problemy ze zdrowiem zaczęły się jak  trafiłam do szpitala psychiatrycznego.Nie wiem co się stało z moim organizmem ale po wyjściu ze szpitala psychiatrycznego mój organizm przestał reagować na leki i mam problem z rzuceniem wagi.Od tego jak się zaczęło.Trafiłam do szpitala psychiatrycznego po tym jak uzależniłam się od leków nasennych a konkretnie od leku clonazepam,jadłam go garściami ponieważ inaczej nie mogłam zasnąć.W pewnym momencie moi rodzice wezwali pogotowie,które zabrało mnie na odział psychiatryczny.Spędziłam tam 7 tygodni.Nie wiem co mi podawali,ale przez pierwszy tydzień dostawałam coś w zastrzykach i leki,straciłam mowę po tym i spałam bardzo długo ,po tych problemach,lekarze odstawili lek i zostałam na samych tabletkach.Leki starłam się wypluwać ,jednak na noc brałam aby móc spać,po pewnym czasie (około 5 tygodnia) leki przestały działać i spałam około 2 godziny dziennie.Podczas pobytu w szpitalu przez depresje bardzo dużo jadłam i przytyłam 12 kg.Po pewnym czasie (około 5 tygodniu ) odczuwałam mega przesycenie i zapchanie przestałam jeść niemal całkowicie,przez kolejne 3 tygodnie nic nie schudłam.Po wyjściu ze szpitala myślałam że schudnę bez problemu i będę spać normalnie,jednak myliłam się.Dostałam do domu podobne leki,niestety po tych lekach też nie mogłam spać.Jadłam około 1000 kalorii dziennie i spałam przez około 2h dziennie.Po miesiącu nic się nie zmieniło waga wciąż była ta sama a ja spałam 2 godziny.Postanowiłam pójść do lekarza psychiatry,ponieważ nie mogłam spać wyprosiłam ponownie clonazepam.Niestety nic to nie dało dalej spałam 2 godziny dziennie,próbowałam różnych dawek.Nie wiem co się dzieje z moim organizmem,wygląda na to że przestał reagować na leki i na dietę,podejrzewam że przez te leki które mi podawali mogło to się stać.Nie wiem do jakiego lekarza mam się udać bo nie wiem jaka to choroba.Nie mogę schudnąć ani spać,proszę o waszą pomoc w czym może być problem.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kfijdid

Badanie toksykologiczne krwi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ania

Badania będę mogła wykonać dopiero za miesiąc, czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...