Skocz do zawartości
Forum

Jaka praca dla osoby z Zespołem Aspergera?


Gość grażynka27

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grażynka27

Jestem po studiach- ukończyłam filozofię. Mam zespół Aspergera, przez co mam problemy z kontaktem z innymi ludźmi, nie potrafię rozmawiać w grupie, wyłączam się często, gdy ktos do mnie mówi, jestem niezgrabna ruchowo i bardzo powolna. Zwolniono mnie z dwóch prac- pierwsza to w charakterze pakowacza ciastek, bo byłam zbyt wolna, nie nadążałam, a druga praca to w sklepie na kasie- tu pojawił sie ten sam problem, byłam zbyt wolna, w dodatku ze stresu miałam problem, by klientom poprawnie wydać pieniądze (choć liczę na co dzień bardzo dobrze), no ale stres i pospiech zrobił swoje, w dodatku te moje wyłączanie się. Martwię się, ponieważ widzę, że do wielu prac się nie nadaję, a studia skończyłam z pasji, filozofia jest moją ogromna pasją. Miałam tez propozycję pracy w miejskim muzeum, która polegałaby na opowiadaniu grupom zwierdzającym o historii naszego miasta, eksponatach muzealnych itp. Ale mimo tego, ze odpowiadałaby mi praca w takim miejscu, to musiałam zrezygnować, bo nie potrafię mówić do ludzi, nawet przed klasą w czasach szkolnych nie występowałam, wtedy nie potrafię zupełnie powiedzieć słowa, a w muzeum przecież wiadomo- ludzie są. Moja przypadłosć nie jest żadnym uposledzeniem, ale mimo to, jest okropnie kłopotliwa, bo w grupie lub podczas rozmów z innymi nie wiem, co mam mówić i w ogóle mam wtedy pustkę w głowie, zdania nie potrafię sformułować. Starałam się o pracę biurową, byłam na 10 rozmowah, wiem, ze fatalnie wypadłam, bo rozmawiać nie potrafię, w dodatku mówie bardzo dziwnie- wg innych, mam dziwny głos, ale ja tego nie słyszę. Oczywiście, do biur mnie nikt nie zatrudnił, kiepsko wypadłam, zacinałam sie na rozmowie, nie potrafiłam budować zdań. Poradźcie coś, proszę.

Odnośnik do komentarza
Gość Loraine