Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Sylwester.


Gość Mahdalena31

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mahdalena31

Dobry wieczor:) Jestem umowiona na Sylwestra z moim znajomym. Ja mam 31 lat,on ma 41. Niestety to jest Sylwester na ostatnia chwile organizowany. Czesc miejsc juz dawno jest zarezerwowana. Kolega nie umie tańczyć..Z tego tez powodu nie wiem gdzie zaproponować wyjście. Pozostawił mi kwestie miejsca- on nie zna okolicy.Chciałabym by dobrze sie czul.Do znajomych wypad odpada- nie zapraszali a wpraszać sie nie mam zamiaru.Pod chmurka odpada. Nie mam doświadczenia jesli chodzi o Sylwestra:) Zazwyczaj spedzalam na domówkach. Co możecie doradzić? Gdzie sie wybrac?

Odnośnik do komentarza

On jest albo glupi albo naiwny,albo cwany. Może to ty, jedź do niego i niech on cos zorganizuje, jak jest taki mądry.
Nie ma Sylwestra na ostatnią chwilę, chyba że u kogoś w domu.
Skoro nikt cię nie zapraszał,to może ty zapros kogoś do siebie, ale myślę ,że każdy ma już plany.
Są restauracje które nie organizują zabawy,więc może tam spróbować zarezerwować stolik na kolację, a od 10 wieczorem są już koncerty w centrum, organizowane przez większość miast. Można pójść do kina,bo bilety na koncerty i spektakle w tym dniu,są już dawno wyprzedane.

Odnośnik do komentarza

Dlaczego pod chmurką odpada? Ja bym sugerowała coś kombinowanego na zasadzie troszkę w domu posiedzcie potem na chwilę na impreze na rynku i zawsze jakoś spędzicie czas. Na ostatnią chwilę to nie ma czego oczekiwać.

L'amore non ha un senso, L'amore non ha un nome , L'amore bagna gli occhi, L'amore riscalda il cuore
L'amore batte i denti, L'amore non ha ragione
L'amore esiste...

Odnośnik do komentarza

W Berlinie nie bylam ale gdyby facet mi powiedzial ze mam zorganizowac Sylwestra kilka dni przed, to bym zabookowala mu pokoj w hotelu. Tez bym chciala na gotowe przyjechac.