Skocz do zawartości
Forum

Najlepszy sposób na schudnięcie?


Gość Grykaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem studentem, mam 185 cm i ważę 93kg. Bardzo chciałbym się dowiedzieć o jakiś dobry sposób na schudnięcie ok. 13 kg. Chodzi mi głównie o dietę (aby nie była to jakaś mordercza katorga :-) ). Od pewnego czasu chodzę na basen tak 2-4 razy w tygodniu. Największy mój problem to jedzenie słodyczy, fast foodow oraz nieregularne jedzenie. Dość ciężko mi się nastawić do tego, aby nie jeść tego typu rzeczy, ponieważ często poprostu ,,mam na nie ochotę". Bardzo pasowałaby mi dieta która polega na jedzeniu 5 razy dziennie. Nie wiem za bardzo jednak co i w jakich ilościach jeść. Bardzo bym prosił o jakies przykłady.

Pozdrawiam,
Marcin.

Odnośnik do komentarza

Niestety, ale aby schudnąć musisz odstawić fast foody i słodycze. Możesz je zastąpić batonami z musli lub suszonymi owocami. Fast foody to bomby kaloryczne, nic nie wnoszące do naszej diety. Tak samo powinieneś odstawić alkohol - wiem, że na studiach może być ciężko, ale postaraj się go ograniczyć do minimum. w podanym niżej jadłospisie możesz wymieniać poszczególne składniki. Zamiast pumpernikla możesz jeść grahamki lub pełnoziarnisty chleb, zamiast jajka - chude mięso z indyka, kurczaka, chuda wołowina, zamiast jogurtu możesz pić kefiry, maślanki lub niskotłuszczowe mleko.Pamiętaj aby porcje były małe i spożywane w miarę regularnie. Dużo pij - wody mineralnej, zielonej herbaty. Bardzo dobrze, że chodzisz na basen i uprawiasz sport.
I śniadanie:
• szklanka herbaty zielonej
• 250 g jogurtu z Müsli i suszonymi śliwkami
II śniadanie:
• pomarańcza lub jabłko
• szklanka wody mineralnej
obiad:
• 2 jajka sadzone na łyżce oliwy
• 2 średnie ziemniaki
• surówka ze szklanki startej marchwi i jabłka podana na liściu sałaty
• szklanka soku pomarańczowego lub multiwitaminy
kolacja:
• 2 kanapki z chleba pełnoziarnowego z pomidorem i szczypiorkiem